کد خبر: 865301
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
با حضور معاونت امداد مستضعفین آستان قدس صورت گرفت:
مراسم افتتاحیه پروژه‌های مرمت شده منازل سیل زدگان بخش سنگان استان خراسان رضوی با حضور معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی برگزار شد.

همزمان با دهه کرامت رضوی، مراسم افتتاحیه پروژه‌های مرمت شده منازل سیل زدگان بخش سنگان در شهرستان خواف خراسان رضوی با حضور معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، فرمانده لشکر عملیاتی مردمی پایه 5 نصر و علمای اهل تسنن در روستای مژن آباد از توابع سنگان برگزار شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت رضوی یاد و خاطره شهدای والامقام کشور ایران را گرامی داشت و اظهارکرد: تاکنون کشور جمهوری اسلامی ایران هر آنچه که به دست آورده به واسطه زحمات مردم این سرزمین و وجود فرهنگ ایثار و شهادت است.

مصطفی خاکسار قهرودی تصریح کرد: در شرایط فعلی اگرهمه ما تحت لوای اسلام و تحت عنوان کلمه توحید، نبوت و رسالت پیامبر(ص) و امامت و به عنوان  مسلمان چه شیعه و سنی گرد یک دیگر جمع شده‌ایم، به شکرانه برخورداری از نعمات خداوند متعال و ارزش شهادت و وجود شهیدان معظم است؛ ارزشی که در طول حیات زندگی ما را بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه برادران خدمتگزار شما که در گذشته قهرمانانه با همه توان و انرژی از مرز‌های میهن اسلامی خود دفاع می‌کردند و براثر این دفاع نعمت امنیت و آسایش را تجلی بخشیدند انسان‌های بسیار بار ارزش و با ایمانی هستند، ادامه داد: درحال حاضر این عزیزان به عنوان عناصر خدمتگزار، ایثارگر، جهادگر و مجاهد در محضر شما حاضر شده‌اند و در جمع شما حضور دارند که این موجب افتخار است.

وی آستان قدس رضوی را پرچمدار خدمتگزاری به مستضعقان خواند و اضافه کرد: آستان قدس رضوی اگر اکنون پرچم خدمتگزاری را به دست گرفته و در جای جای میهن اسلامی دوش به دوش مردم و بسیجیان با حضور در اردوهای جهادی برای رفع مشکلات فعالیت می‌کند، برگرفته از فرهنگ جبهه حق علیه باطل است. آنچه در جبهه‌های دفاع و مقاومت در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام مشاهد کردیم حضور آگاهانه و بابصیرت شما مردم در جنگ تحمیلی بود و در شرایط امروز اگر گامی برای خدمتگزاری بر می‌داریم ذخیره توشه از جبهه‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ خدمت در جامعه است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه  حقیقت استواری نظام جمهوری اسلامی ایران حضور آگاه و با بصیرت شما مردم در جامعه است گفت: اگر در شرایط فعلی مقام معظم رهبری(مدظله) آنچنان قهرمانانه و با صلابت در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌ایستد و سخن می‌گوید به اعتبار عظمت، وحدت، پشتوانه و اعتماد شما مردم ایران به مسئولان و خدمتگزاران این ملت و نظام است، هیچ حکومت و کشوری در نیا از همچنین پشتوانه و اعتمادی برخوردار نیست.

خاکسار به مقوله انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: حضور پررنگ مردم در انتخابات، چشم دشمنان این نظام و مملکت را کور می‌کند و موجب خنثی سازی توطئه‌ها و افکار پلید دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و جیره خواران کشور آمریکا و مزدوران کشور‌های خلیج فارس همه گرد یک دیگر جمع شده و در اندیشه ایجاد توطئه بر علیه ملت ایران هستند؛ همین دشمنان ذلیلانه یک توافقنامه(برجام) را به علت عظمت و قدرت مردم ایران امضاء‌می‌کنند و ذلیلانه آن را برهم می‌زنند چراکه از حضور همیشه درصحنه مردم ایران ترس دارند.

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی تصریح کرد: هر مسئولی در این نظام توفیق خدمتگزاری کسب می‌کند به لطف و برکت حضور و اعتماد شما مردم عزیز ایران است که بر کرسی بابرکت خدمت تکیه و به امر خدمتگزاری افتخار می‌کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار