کد خبر: 865297
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:
حفظ هوشیاری در شرایط پیچیده منطقه ضرورت بسیاری دارد؛ نقشه خطرناک دشمنان به خصوص آمریکا و رژیم سعودی تشکیل اسرائیل دوم با استقلال سوری منطقه کردستان وعراق است

مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: بسیج باید در عرصه فضای مجازی آتش به اختیار مسائل فرهنگی و اسلامی را ترویج داده و در فضای رسانه با تشکیل جبهه‌ای، سدی محکم در برابر دشمن ایجاد کند.

به گزارش جوان، مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج)  در کارگاه آموزشی فرماندهان پایگاه و هادیان سیاسی ناحیه بسیج شاهین شهر و میمه اظهار داشت:  باید آتش به اختیار در عرصه فرهنگی توسط فرماندهان پایگاه‌ها به راه بیفتد و در شرایط کنونی هیئت‌های اندیشه ورز در عرصه‌های فرهنگی در پایگاههای بسیج تشکیل شوند، فرماندهان پایگاه‌ها نباید نسبت به شرایط کشور بی تفاوت باشند و باید نسبت به تهاجم فرهنگی و تغییر ذائقه مردم دغدغه داشته باشند.

سرهنگ ناصر بهرامی گفت : بسیج باید در عرصه فضای مجازی آتش به اختیار مسائل فرهنگی و اسلامی را ترویج دهد و لازم است در فضای رسانه با تشکیل جبهه‌ای، سدی محکم در برابر دشمن ایجاد کرده و تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

وی با اشاره به تحولات  اخیرمنطقه اذعان نمود : امروز اوج تحولات منطقه را شاهد هستیم و حساسیت در منطقه با تقابل دو جبهه مقاومت و جبهه استکبار جهانی به اوج خود رسیده است، بنابراین دراین برهه حساس هوشیاری بالایی را می‌طلبد.

مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) افزود : آمریکائی‌ها وقتی شکست تروریست‌ها را مشاهده کردند به دنبال ایجاد منطقه حائل برای جلوگیری از ورود جبهه مقاومت به بلندی‌های جولان بودند، بنابراین طرح صلح را مطرح کرده و به دنبال کنترل قدرت جبهه مقاومت هستند.

بهرامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه قدرت جبهه مقاومت روز افزون است و وحشت استکباراز این است که جبهه مقاومت که الان در اوج اقتدار قرار دارد در منطقه ماندگار شود.

وی تصریح کرد: حفظ هوشیاری در شرایط پیچیده منطقه ضرورت بسیاری دارد؛ نقشه خطرناک دشمنان به خصوص آمریکا و رژیم سعودی تشکیل اسرائیل دوم با استقلال سوری منطقه کردستان عراق است. آنها به دنبال این هستند که آتش تفرقه و جنگ در عراق باقی بماند.

مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج)در پایان تصریح کرد : نقش مهم بسیج مردمی در تحولات عراق بسیار قابل توجه است و پیروزی‌های چشمگیر در عراق به خصوص در منطقه موصل حاصل تفکر تشکیل بسیج مردمی بود و نگرانی دشمنان نیز این است که تفکر بسیج مردمی در منطقه به یک الگو تبدیل شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار