کد خبر: 865294
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اعلام کرد :
ملیکا دختر ربوده شده مشهدی، روز سه شنبه در پارک «ناژوان» در حالیکه سرگردان بود و گریه می کرد توسط مردم به کلانتری ۲۸ ارجاع داده شد.

به گزارش خبرنگار جوان ، سرهنگ ستار خسروی با اشاره به پیدا شدن کودک یک و نیم ساله ربوده شده در مشهد در یکی از پارک های اصفهان، اظهار داشت: این کودک در پارک ناژوان در حالیکه سرگردان بود و گریه می کرد توسط مردم به کلانتری ۲۸ ارجاع داده شد.

وی افزود: بر اساس گزارش های دریافتی مشخص شد که مشخصات این کودک با ملیکا دختری که طبق اظهارات خانواده کودک، اوایل مرداد ماه توسط یک زن و مرد ربوده شده بود، مطابقت داشت که تصاویر این کودک برای پلیس آگاهی خراسان رضوی ارسال شد و پدر آن را تائید کرد و اکنون هم با ماموران پلیس آگاهی عازم اصفهان شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان اضافه کرد: با توجه به اینکه مورد مشابه ای گزارش نشده بود، قطع به یقین کودک پیدا شده همان ملیکا است.

وی در خصوص دستگیری آدم ربایان نیز اظهار داشت: از آنجائی که این پرونده در پلیس آگاهی خراسان رضوی در جریان است ماموران این شهر پیگیر هستند و اگر کمکی خواستند همکاری های لازم صورت خواهد گرفت.

در این رابطه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز اظهار داشت ملیکا دختر ۱.۵ساله مشهدی با حکم مقام قضایی مشهد تحویل خانوادهاش شد.

سعید صادقی با اشاره به پیدا شدن کودک ۱.۵ ساله مشهدی که اول مرداد ماه در مشهد توسط یک زن و مرد ربوده شده بود، اظهار داشت: این کودک ساعت ۱۱ روز گذشته توسط شهروندان به نیروی انتظامی تحویل شده و پس از طی مراحل قانون و با حکم دستگاه قضایی ساعت ۲۰ روز گذشته به شیرخوارگاه نرجس خاتون منتقل شده است.

وی با بیان اینکه این کودک در هنگام تحویل به شیرخوارگاه تحت مراقبت قرار گرفت، افزود: در بررسی های صورت گرفته این کودک هیچ گونه آزاری ندیده بود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه پدر ملیکا همراه با مامور انتظامی برای تحویل این کودک به شیرخوارگاه نرجس خاتون مراجعه کردند، ابراز داشت: این کودک با حکم قضایی از مشهد تحویل پدرش شد و بهزیستی اصفهان این خانواده را به صورت هوایی راهی مشهد کرد.

وی افزایش نظارت اجتماعی مردم و حساسیت شهروندان اصفهان نسبت به رفاه کودکان را دلیل اصلی پیدا شدن این کودک مشهدی عنوان و اضافه کرد: اما نباید فراموش کنیم که والدین باید بیشتر نسبت به مراقبت از فرزندانشان توجه داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳ آماده دریافت هر گونه گزارش در خصوص کودک آزاری است، گفت: از همه مردم استان اصفهان تقاضا میشود هر گونه گزارشی در این خصوص را اعلام کنند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر