کد خبر: 865283
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
با حضور جمعی از مسئولین شهری کرج
طی مراسمی با حضور شهردار کلانشهرکرج، جمعی از اعضای شورای اسلامی کرج ودیگر معاونین و مسئولان شهرداری کرج ساختمان ادارای شهرداری منطقه 11 کرج افتتاح شد.

با حضورعلی ترکاشوند شهردار کلانشهر کرج، اعضای شورای اسلامی شهرکرج و دیگر مسئولان شهری، ساختمان جدید شهرداری منطقه 11 کرج با صرف هشت میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

دادگو، رئیس شورای اسلامی شهرداری کرج، در مراسم افتتاح ساختمان شهرداری منطقه 11 کرج از شکوفایی فعالیت های عمرانی در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج یاد و اظهار امیدورای کرد: با روی کار آمدن دوره پنجم شورا شاهد شکوفایی بیشتری از فعالیت های عمرانی در سطح شهرباشیم.

شهردار کلانشهر کرج با حضور در آئین افتتاح ساختمان اداری شهرداری منطقه 11 کرج ضمن تقدیر از زحمات شورای اسلامی شهرداری کرج در دوره چهارم خدمت رسانی به شهروندان و فراهم آوردن امکانات رفاهی مطلوب را انعکاس عملکرد مسئولین شهری دانست.

 مدیر منطقه 11 شهرداری کرج نیز در این آیین گفت: این ساختمان اداری در زمینی به مساحتی بالغ بر 13 هزار مترمربع در شش طبقه با زیربنایی به متراژ پنج هزار و 600 متر مربع احداث شده است.

حسین شریف کاظمی مدیر منطقه 11 شهرداری کرج عنوان کرد: این پروژه با تلاش همه جانبه و بی وقفه عوامل اجرایی منطقه به منظور ایجاد فضای کافی برای قسمت های مختلف اداری و کارکنان این سازمان و رفاه حال شهروندان تعبیه شده است.

 این مسئول در ادامه از دیگر اهداف احداث ساختمان اداری جدید را ایجاد فضاسازی مناسب جهت ارتقای عملکرد و کاربری فیزیکی منطقه وهمچنین تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

وی در پایان از حمایت های ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج در حمایت از اقدامات صورت گرفته قدردانی کرد و گفت: این مهم در اولویت های وظایف مدیران شهری کرج قرار گرفته است.

گفتنی است در پایان مراسم از تلاش مدیران اسبق این منطقه مهدی فاطمی و مجتبی اسکندری و حسین شریف کاظمی در احداث این ساختمان با اهداء لوح تقدیرو قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار