کد خبر: 865128
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت:در کناراهمیت به ورزش قهرمانی برای پیشرفت جامعه باید به ورزش همگانی نیز که برای سلامت مردم کمک می‌کند توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مجید خدابخش در نشست شورای عالی ورزش قهرمانی و همگانی استان اردبیل اظهار داشت: جامعه سالم از جهات مختلف سبب کاهش هزینه‌ها شده و برکات زیادی را در پی دارد و باید تمام مردم و ارگان‌ها به گسترش هر چه بیشتر ورزش و نفوذ آن در خانواده‌ها بیش از پیش توجه و در این زمینه همکاری کنند.

وی با اشاره به تاثیر مفید فرهنگی و اجتماعی ورزش در جامعه افزود: براساس گزارش رسمی نیروی انتظامی در 10 روز برگزاری مسابقه های والیبال امیدهای آسیا در اردبیل میزان وقوع انواع جرایم در منطقه حدود 10 درصد کاهش یافته بود.

استاندار اردبیل گفت: این رقابت ها هم از لحاظ سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری برای استان اردبیل تاثیرهای مثبت و ماندگار داشت و نشان داد که اردبیل که در ارتباط با داشتن استعداد پرورش ورزشکاران برجسته در رشته های مختلف شایستگی دارد می تواند رقابت های بزرگ را نیز به خوبی اداره کند.

خدابخش همچنین گفت و گو و توافق با چند فدراسیون ورزشی درباره اینکه استان اردبیل مسابقه های بزرگ و اردوهای تعدادی از رشته های ورزشی را میزبانی کند از دیگر دستاوردهای مهم برگزاری رقابت های والیبال امیدهای آسیا در این شهر ذکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد برگزاری یک مسابقه بزرگ جهانی به میزبانی اردبیل باشیم و ادامه داد: مردم شریف ، فرهنگ دوست و بویژه نوجوانان و جوانان پرشور و فهیم منطقه نشان دادند که با تمام توان به ایران زمین و زادگاهشان عشق می ورزند.

استاندار اردبیل بیان کرد: اینکه هیات ورزش های همگانی قصد دارد امسال 2 برابر پارسال همایش های پیاده روی و دیگر ورزش های همگانی برگزار کند را یک اقدام مطلوب توصیف کرد.

خدابخش با اشاره به اینکه شهرداری اردبیل در منطقه نمونه گردشگری شورابیل طرح ها و اقدام های بسیار خوبی را در 2 سال گذشته به اجرا گذاشته افزود: هر مسافری که در سال های قبل این دریاچه را دیده بود اکنون با مشاهد آن اذعان می کند که چهره این منطقه سیاحتی به شکل کلی دگرگون شده است.

وی برگزاری همایش سراسری پیاده روی در روز هفده شهریور امسال در اردبیل را یک برنامه خوب دانست و یادآوری کرد: اینگونه برنامه ها نام نیک اردبیل را یک بار دیگر در اذهان مردم ایران زنده می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر