کد خبر: 865127
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: باید فعالیت‌های سایبری در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: دوران حاکمیت رژیم استبدادی شاهنشاهی دوران سراشیبی ایران است و امروز باید این سراشیبی‌ها و حقارت‌ها برای جوانان تبیین شود.

وی با تشریح ابعاد مختلف دشمنی‌های استکبار بر علیه جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی این دشمنی‌ها را حاکمیت اسلامی و استقلال ایران در جهان کنونی دانست و افزود: ابزار دشمن در عصر کنونی به جنگ نرم تبدیل شده است و حفظ هوشیاری دانش‌آموزان در مقابله با افکار پلید استکبار جهانی امری لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: تلاش برای بی‌توجهی و بی‌هویت کردن  جوانان  و به حاشیه بردن مسائل دینی و ایجاد شبهه در مسائل اعتقادی از برنامه های شوم دشمنان است.

عاملی بیان کرد: تصور محدود کردن دین اسلام در مساجد و مراکز دینی و عدم کاربرد و استفاده از آن در امور اجتماعی و سیاسی زندگی  یکی از افکار پلید دشمنان است که باید جوانان را از این افکار پلید آگاه کنیم.

وی بر لزوم گسترش فعالیت‌های سایبری در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان تاکید کرده و دانش‌آموزان را افسران جنگ دانست و بیان کرد: نیاز است در این زمینه تلاش شود تا بتوانیم با همکاری همدیگر در این راستا به تمامی اهداف خود دست یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر