کد خبر: 865124
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل:
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۴۹ درصد از جمعیت استان اردبیل از خدمات بیمه‌ تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سعید بشرخواه در نشستی با فرماندار خلخال اظهار داشت: هم‌اکنون در استان اردبیل به تعداد 180 هزار بیمه شده اصلی و 38 هزار مستمری‌بگیر در حدود 49 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می‌دهند که از خدمات بیمه‌ تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به حل مشکل قالیبافان نیز افزود: علی‌رغم این که بیمه فعالان در صنعت قالیبافی از سه سال پیش متوقف شده بود با پیگیری‌های انجام یافته از سوی تامین اجتماعی کشور طرحی جدید در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم مشکل قالیبافان استان را در آینده‌ای نزدیک حل کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات در این سازمان با هدف کاهش میزان مراجعات نیز تا حد قابل توجهی توانسته موفق عمل کند که در این زمینه با اجرای طرح فاز نخست شاهد کاهش 80 درصدی مراجعان به شعبه‌های این سازمان و شهرستان‌ها هستیم.

بشرخواه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف از اجرای این طرح صرفه‌جویی در هزینه و زمان است که در حال حاضر توانسته‌ایم این اهداف را محقق کرده و شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر خود در این زمینه باشیم که همکاری مردم نیز در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی تصریح کرد: استفاده از مدیران توانمند نیز با هدف ارائه خدمات به مردم در دستور کار این سازمان قرار دارد که در حال حاضر تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر شاهد خروجی‌های مناسب در این زمینه باشیم و از شهرستان خلخال در ارتباط با ارائه خدمات به مردم رتبه شاخص استان را به دست آورده کمال تشکر و قدردانی را دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها