کد خبر: 865123
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
معاون هلال احمر اردبیل:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: کارگاه توانمندسازی و کارآفرینی برای جوانان در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سعید جوادزاده در جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی برای جوانان در اردبیل اظهار داشت: کارگاه توانمندسازی و کارآفرینی برای جوانان با هدف معرفی کسب و کارهای جدید و بازارهای فعال به ویژه در حوزه فضای مجازی شهرستان نیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 60 نفر از جوانان برادر و خواهر در این کارگاه تصریح کرد: در این کارگاه‌ها نیازهای بومی و منطقه‌ای با رویکرد اقتصاد امروزی و نوین در نظر گرفته می‌شود تا کارگاه‌ها به صورت کاربردی برگزار شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه تلاش برای برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی در جمعیت هلال احمر به یک اولویت تبدیل شده است، افزود: آشنایی جوانان با دنیای کسب و کار سبب خوداشتغالی آنها می‌شود که در این صورت می‌توانند در زمینه اشتغالزایی هم مثمرثمر واقع شوند.

جوادزاده با اشاره به اینکه برگزاری این کارگاه در تمامی شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی شده است، گفت: کارگاه بعدی در شهرستان مشگین‌شهر و با حضور 100 نفر برگزار خواهد شد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با برگزاری چنین کارگاه‌ها و اجرای برنامه‌هایی در این راستا در زمینه توسعه اشتغال و کارآفرینی گام‌های مهم و اساسی را برداشته و جوانان را به مرحله توانمندسازی و کارآفرینی برسانیم تا مشکلات و دغدغه‌ها در این حوزه برطرف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر