کد خبر: 865084
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
معاون تعاون بنیاد خراسان رضوی:
معاون تعاون بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی گفت: مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر خراسان رضوی خدمات تخصصی روانپزشکی و مشاوره به جامعه ایثارگری این استان ارائه می کند.

 صدیقه خدیوی در اولین همایش فصلی شورای معاونین ستاد استان و روسای بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی که در مجتمع فرهنگی تفریحی باغ ایثار برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام علی ابن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر خراسان رضوی خدمات تخصصی روانپزشکی و مشاوره به جامعه ایثارگری این استان ارائه می دهد.
 
 صدیقه خدیوی در خصوص خدمات مشاوره افزود: مشاوره تحصیلی (برنامه ریزی درسی ، روش های مطالعه ، کنکور، ..) شغلی (آینده شغلی ، تناسب شغلی، و شخصی) ، مددکاری اجتماعی و مشاوره گروهی و مجهز به تکنولوژی درمان (نوروفیدبک -
Neurofeedback) بخشی از خدمات این مرکز است.
 
وی در همین راستا گفت: برای پیشگیری از طلاق در جامعه ایثارگری خراسان رضوی، برای فرزندان شاهد و ایثارگر این استان که قصد ازدواج دارند مشاوره ، قبل ، حین و پس از ازدواج برگزار می گردد و برای ارتقا سطح سلامت خانواده ، مشاوره اختلالات خانوادگی (زناشویی، والدین و فرزندان ) برگزار می گردد.
 
 خدیوی با اشاره به تاریخ تاسیس این مرکز تصریح کرد: مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر خراسان رضوی، اولین مرکز تخصصی در استان خراسان رضوی است که در سال 1367 تاسیس و خدمات مشاوره ، روانشناسی و روان درمانی ، اضطراب ، وسواس ، مسائل ارتباطی و تست هوش برای جامعه ایثارگری این استان ارائه می دهد.
 
معاون تعاون بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از موفقیت های این مرکز، برگزاری کارگاه های مهارتی، آموزش خانواده، با استفاده از آموزه های علوی و جدیدترین رویکردهای روانشناسی با نام «ذهن آگاهی» جهت کسب نشاط و شادابی و توانمند سازی جامعه ایثارگری است.
 
گفتنی است متقاضیانی که تمایل دارند از خدمات این مرکز بهره مند شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر خراسان رضوی به آدرس مشهد مقدس، خیابان کوهسنگی 31، شهید اسلامی 2پلاک 8 و یا با شماره تلفن 38802554-051 تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار