کد خبر: 865079
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
عضو كميسيون امنيت ملي:
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: به هيچ وجه اجازه نخواهيم داد امريكايي‌ها‌ در قالب برجام از مراكز نظامي ما بازديد كنند.
ولي‌الله نانواكناري در گفت‌و‌گو با ميزان، با اشاره به بهانه‌جويي‌هاي امريكا مبني بر بازديد از مراكز نظامي ايران در قالب توافق هسته‌اي گفت: بهانه‌گيري‌هاي خصمانه امريكا بحث امروز و ديروز نيست و اين مسئله سبقه تاريخي دارد. وي تصريح كرد: به هيچ وجه اجازه نخواهيم داد  امريكايي‌هاي در قالب برجام از مراكز نظامي ما بازديد كنند. عضو «كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي» مجلس با بيان اينكه برجام بهانه دست امريكا شده است، تأكيد كرد: مگر بحث موشكي در قالب برجام مطرح شده است؟ برجام تنها به مسائل هسته‌اي اشاره داشت.
 
نانواكناري با بيان اينكه تنها امريكا طرف مقابل ما در برجام نيست، بيان داشت: امريكا يكي از شش كشور1+5 است كه پاي توافق هسته‌اي با ايران را امضا كرده، اين در حالي است كه اين توافق به امضاي اتحاديه اروپا هم رسيده است.
 
عضو ‌كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي‌ مجلس با بيان اينكه ما براي ورود به بحث برجام بايد بين امريكا و ساير اعضاي 1+5 تفكيكي قائل شويم، اظهار داشت: اين در حالي است كه خود امريكا هم اعتراف مي‌كند كه ايران تعهدات خود را در برجام عملياتي كرده است بنابراين به اعتقاد بنده آن كشوري كه تاكنون به برجام عمل نكرده، امريكاست. نانواكناري با اشاره به بهانه‌گيري‌هاي بي‌ربط امريكا در موضوع برجام خاطرنشان كرد: مگر بحث حقوق بشر در برجام گنجانده شده بود كه امريكايي‌ها دم از اين موضوع مي‌زنند، بنابراين امريكا تنها نقض‌كننده برجام است و اين كشور است كه حقوق بشر را ناديده مي‌گيرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
زحمت می کشید آنها در قالب دو تابعیتی ها قبلا به همه جا نفوذ کرده اند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار