کد خبر: 865078
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام:
نماينده رهبر معظم انقلاب در شوراي عالي امنيت ملي و عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: پيشمرگان كرد مسلمان بهترين مصداق براي بصيرت امت اسلامي محسوب مي‌شوند.
به گزارش مهر، سعید جليلي روز گذشته در يادواره شهداي پيشمرگان كرد مسلمان شمال غرب كشور در پيرانشهر اظهار داشت: دين مبين اسلام عامل وحدت ملي و اقتدار و عزت كشور است.
 
جليلي با تأكيد بر اينكه وحدت يك مصداق بارز دارد كه پيشمرگان كرد تجلي اين وحدت هستند، افزود: يكي از موهبت‌هاي كشور وجود تنوع قومي و مذهبي در كشور است، در منطقه‌اي كه اين تنوع‌ها وجود دارد، دشمنان با حربه اختلاف افكني به‌دنبال رسيدن به اهداف خود هستند. وي مردم‌سالاري نظام جمهوري اسلامي را يكي از عوامل شكست استكبار جهاني و دشمنان دانست و افزود: وحدت دليل ناكامي دشمنان ايران است، نام جمهوري اسلامي نماد مردم‌سالاري است و اهميت دادن به مردم موجب ايجاد اين قدرت شده و اسلام طناب اتحاد است و بصيرت مردم موجب ايجاد اين اتحاد شده است. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: پيروزي‌هاي حماس سني در فلسطين و حزب‌الله شيعه در لبنان نشئت گرفته از وحدت ايران و پيشمرگان كرد مسلمان است. وي گفت: عدالت ريشه وحدت است. اگر شاهد موفقيت‌هاي بزرگ در سايه وحدت هستيم، ريشه آن عدالت است.
 
جليلي اضافه كرد: نمي‌توان با فساد بدون مبارزه با تبعيض برخورد كرد. مبارزه با تبعيض يعني تساوي در برخوردها و برخورداري. نماينده رهبري در شوراي عالي امنيت ملي، با اشاره به وضعيت كولبري در منطقه و الزامات بهبود اين شرايط، گفت: در بيانات مقام معظم رهبري تأكيد شده كه نمي‌شود در جايي قاچاق كانتينري را ناديده گرفت ولي با كولبري برخورد شود. جليلي افزود: بايد توجه داشت كه مرزهاي ايران مرزهاي صلح و دوستي است و لازمه آن امنيت است و هم مردم و هم همسايگان از اين امنيت استفاده مي‌كنند. امنيت، عدالت و وحدت ايران مديون شهدا است و اين مردم لايق خدمت هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار