کد خبر: 864991
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
يك كارشناس مسائل سياسي:
يك كارشناس مسائل سياسي با بيان اينكه چينش كابينه از اختيارات و وظايف رئيس‌جمهور است، گفت: اميدواريم پشت اين جريان‌سازي‌هاي اخير درباره كابينه سياست‌بازي نباشد و برخي نخواهند نقاط ضعف عملكرد كابينه را به دوش رهبري بيندازند.
امير محبيان كارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به كابينه دوازدهم و مسئوليت رئيس‌جمهور در چينش دولت آينده اظهار داشت: طبيعتا چينش كابينه از اختيارات رئيس‌جمهور است كه براساس برنامه‌ها و سياست‌هايي كه مشخص و اعلام كرده است اين كار را صورت مي‌دهد تا كارآمدي دولت به حداكثر برسد.
محبيان ادامه داد: طبيعي است كه به دليل نظام سياسي كشورمان برخي روساي جمهور ترجيح مي‌دهند از آنجا كه نظرات رهبري همواره راهگشا بوده افرادي را برگزينند كه ديدگاهشان نزديك به رهبري باشد، اما در عين حال هيچ الزامي در اين زمينه وجود ندارد.
اين كارشناس مسائل سياسي در ادامه با بيان اينكه البته برخي وزارتخانه‌ها مانند اطلاعات و دفاع نياز به هماهنگي دارد و بايد ديدگاه رهبري را اخذ كنند، گفت: البته اين نفي‌كننده مسئوليت رئيس‌جمهور نيست.
وي با تأكيد بر اينكه هيچ الزام قانوني براي اين هماهنگي وجود ندارد، يادآور شد: اميدواريم پشت اين جريان‌سازي سياست‌بازي نباشد و برخي نخواهند نقاط ضعف عملكرد كابينه را به دوش رهبري بيندازند. محبيان همچنين در پايان خاطرنشان كرد: كابينه تشكيل شده بايد حداكثر كارآمدي را داشته باشند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
امت باید از رهبر خویش درخواست نماید قبل از تنفیذ حکم رئیس جمهور از وی ا ستراتژی دستیابی به چشم انداز افق مطالبه نمایند.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
در برنامه گفتگوی خبر شبکه دو سیما نیز آقای تابش با تاکید واصرار میخواست هزینه قرارداد سراپا خسارت بار برجام را به دوش مقام معظم رهبری بندازه؛ واقعا چه رویی دارن این جماعت!!!!!!!!!!!!!!! الله واکبر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار