کد خبر: 864988
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي:
دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: به نظر مي‌رسد انتخابات براي آقاي روحاني تمام شده اما براي ما اصحاب رسانه تازه آغاز شده است و به دليل شكايت نهادهاي دولت، عملاً به كارمند دادسراي رسانه تبديل شده‌ايم.
دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: به نظر مي‌رسد انتخابات براي آقاي روحاني تمام شده اما براي ما اصحاب رسانه تازه آغاز شده است و به دليل شكايت نهادهاي دولت، عملاً به كارمند دادسراي رسانه تبديل شده‌ايم.
پرويز سروري دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات اخير روحاني مبني بر اينكه انتخابات تمام شده و در حال حاضر فصل همدلي و همنوايي است، اظهار داشت: به نظر مي‌رسد انتخابات براي آقاي روحاني تمام شده اما براي ما اصحاب رسانه تازه آغاز شده است و به دليل شكايت نهادهاي دولت، عملاً به كارمند دادسراي رسانه تبديل شده‌ايم. سروري ادامه داد: اين مطلب كه رئيس‌جمهور مطرح كرده ظاهراً دستور آتش‌بس به منتقدان خود است و قرار است دولت همچنان آتش‌ريزي خود را روي سر منتقدان ادامه دهد، در حال حاضر هر روز در دادسرا صف طويلي از منتقدان براي پاسخگويي تشكيل مي‌شود و اين نشان مي‌دهد همه چيز از نگاه آقاي روحاني يكطرفه است. دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي تصريح كرد: اگر آقاي روحاني درصدد اين است كه يك وفاق و انسجامي را در كشور به‌وجود آورد، بايد از دولت و خودش شروع كند و ايشان بايد نشان دهد كه انتخابات تمام شده و ديگر رئيس‌جمهور 24 ميليون نفر نيست بلكه رئيس‌جمهور 80 ميليون نفر است.
سروري در عين حال افزود: اظهارات آقاي روحاني نشان مي‌دهد كه وي خود را رئيس‌جمهور 24ميليون نفر مي‌داند و همدلي و همراهي را از منتقدان طلب مي‌كند، لذا ما فكر مي‌كنيم اين روند نمي‌تواند منجر به همدلي و همنوايي شود چراكه توپخانه دولت همچنان در حال آتش‌ريزي روي منتقدان است و هر روز موجي از شكايت‌ها به دادسراي رسانه ارسال مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: ما حتماً براساس رسالت انقلابي خود وظيفه داريم از دولت حمايت كنيم اما اين به معناي بستن باب نقد نيست بلكه معتقديم كج‌انديشي‌ها و انحرافات و مطالبي كه موجب مي‌شود قطار دولت به حاشيه برود با نقد جدي در ريل خود قرار مي‌گيرد. سروري همچنين گفت: ما همه اين شكايات را به جان مي‌خريم چراكه يكي از رسالت‌هاي انقلابي ما در بيان نقاط ضعف دولت است كه از ديد دولتي‌ها مغفول مانده است، رسانه‌هاي انقلابي مي‌توانند اين انتقادات را مشفقانه به دولت انتقال دهند اما آقاي روحاني بايد بداند حركتي به سمت منتقدان صورت نداده‌ است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار