کد خبر: 864886
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
آئين معارفه و اعطاي حكم علي طهراني مقدم به عنوان مديركل روابط عمومي و امور بين الملل ستاد امر به معروف و نهي از منكر كشور در جلسه شوراي معاونين توسط حجت الاسلام و المسلمين زرگر دبير ستاد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر، صبح روز دوشنبه در جلسه شورای معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر، دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، آئین‌ معارفه علی طهرانی مقدم به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد برگزار شد. در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین زرگر ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد پربرکت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، اهمیت و ضرورت روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد را در دو حوزه کلی ارتباطات درون سازمانی و ارتباطات برون سازمانی برشمرد و بر ارتباط مؤثر اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل با حوزه‌های ستادی و استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر جهت مستندسازی و پوشش گسترده اخبار فعالیت‌ها تأکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به ابلاغ اخیر به کلیه معاونت‌های ستادی و ادارات کل مستقل برای معرفی یک رابط در اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل به منظور تقویت و توسعه شبکه ارتباطات داخلی ستاد بر لزوم انعکاس به موقع اخبار، اطلاعات برنامه‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای حاصله ستاد به صورت مستند تأکید و ارتباط تنگاتنگ دو سویه مستمر میان آن اداره کل با کلیه معاونت‌های ستادی و ادارات کل مستقل و مراکز استان‌ها را مهم ارزیابی کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اطلاع‌رسانی مناسب در راستای توسعه، ترویج و تبیین قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و سایر اسناد بالادستی ستاد، ارتباط با دستگاه‌ها و ارگان‌ها، هماهنگی با روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و معرفی دستاوردهای ستاد به سازمان‌ها و انعکاس گسترده آن در سایر رسانه‌ها را مورد تأکید قرار داد.

در انتهای این نشست نیز دبیر محترم ضمن ارزوی توفیق برای این اداره کل، حکم انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل را به علی طهرانی مقدم اعطاء کرد.

لازم به ذکر است علی طهرانی مقدم دارای تحصیلات در حوزه ارتباطات، فرهنگ و سیاستگذاری و نیز مدیریت راهبردی عمومی است و از سال 1393 نیز مشاور جوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی تا کنون دبیر کنفرانس‌ها و همایش‌ها و جشنواره‌های بزرگ علمی، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله کنگره جهانی اقتدار، جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی، جشنواره فیلم و عکس؛ مسئولیت اجتماعی، کنفرانس بین‌المللی قدس قبله اول، جشنواره فیلم‌های کوتاه صد ثانیه (فیلم 100، به عنوان معاون و مشاور عالی جشنواره)، همایش ملی حجاب و عاشورا در اصفهان، کنگره بزرگداشت شهید عماد مغنیه، همایش ملی نیم دهه فراق، کنفرانس بین‌المللی علامه فضل‌الله، کنفرانس بین‌المللی ایران آینده (دبیر اجرایی) و ... بوده است وی در حوزه رسانه‌ای برگزار کننده ده‌ها نشست رسانه‌ای و خبری، دبیر کمیته تبلیغات و رسانه پنجمین اجلاس جهانی اهل بیت، مؤسس پایگاه اطلاع‌رسانی مقاومت اسلامی، مؤسس و سردبیر دوماهنامه سیاسی فرهنگی صبح قریب، پایگاه اینترنتی صبح قریب، دو فصلنامه علمی تخصص اندیشه مقاومت، فصلنامه علمی پژوهش‌های استراتژیک، بوده است و در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در سال 1391 حائز عنوان برتر شده است.

وی در حوزه اجرایی مسئولیت‌هایی از جمله مؤسس، مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره بنیاد فرهنگی صبح قریب، مؤسس مؤسسه فرهنگی هنری شهدای غدیر، معاون اجرایی مؤسسه کوثر، مشاور جوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو کارگروه مدیران راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و همکاری با دانشگاه نور وابسته به دبیرخانه مجمع، عضویت در شورا یاری شورای اسلامی شهر تهران و ستاد حمایت و صیانت از تولید فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  ... داشته است.

عضویت فعال در بسیج مستضعفین، مدرس قرآن کریم، دبیری جام پارسای بی ادعا، پژوهشگر برتر در هفته پژوهش (سال 86)، و اجرای طرح‌های متعدد علمی، فرهنگی و پژوهشی و برگزاری ده‌ها نمایشگاه فرهنگی هنری در تهران، مراکز استان‌ها و برخی کشورهای خارجی و نیز حضور در دوره علمی تخصصی و اجرایی در کشور چین و حضور و سخنرانی در نشست‌های علمی فرهنگی در کشورهای لبنان، سوریه، امارات، مالزی، عراق و  ... از دیگر عرصه‌های فعالیت وی بوده است.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار