کد خبر: 864867
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از جبران 303 میلیارد ریالی سهم شهروندان و دولت در ما به التفاوت بهای بلیت با بهای خدمات اتوبوسرانی توسط شهرداری مشهد در سال گذشته خبر داد.

هوشنگ غلام‌زاده گفت: بهای تمام شده خدمات سازمان اتوبوسرانی در سال 95 در بخش خصوصی برای هر مسافر 500 تومان بوده است که از این رقم یک سوم باید توسط دولت، یک سوم شهروند و یک سوم شهرداری پرداخت شود.

وی افزود: با وجود این قانون سال گذشته به دلیل عدم پرداخت سهم این بها توسط دولت و برخی از شهروندان،  شهرداری مشهد 303 میلیارد ریال از این سهم را جبران کرده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: دولت در سال گذشته هیچ رقمی بابت سهم خود از بهای تمام شده بلیت اتوبوس را به شهرداری مشهد پرداخت نکرده است.

غلام‌زاده عنوان کرد: همچنین برخی از مسافران نیز بهای خدمات خود را پرداخت نمی‌کنند که این موضوع بسیار در روند خدمت‌رسانی و کیفیت آن تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: اگر شهروندان در این زمینه با شهرداری همکاری لازم را نداشته باشد آن اعتباری که باید برای توسعه شهر و بهبود کیفیت زندگی در حوزه‌های مختلف هزینه شود، جبران کمبود اعتبار در حوزه اتوبوسرانی خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار