کد خبر: 864863
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) تاکیدکرد:
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با بیان اینکه 71 درصد برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) رشد داشته است، گفت: در همین راستا مسئولیت خبرگزاری رضوی و صداوسیمای خراسان رضوی بسیار بالا است زیرا در مدت‌زمان کوتاهی که مهمانان در مراسم حضور دارند باید از آن‌ها نهایت بهره‌مندی را داشته باشند.

 

اکبر شیخ در نشست «ستاد اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)» اظهار کرد: با توجه به تغییر محل برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره لازم است تا تمامی دستگاه‌های مربوطه و متولی نهایت همکاری و همراهی را با بنیاد داشته باشند تا شاهد هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم باشیم.
وی به نقش رسانه‌ها در پوشش خبری و بهره‌مندی از حضور مهمانان داخلی و خارجی، مسئولان کشوری و استانی و علمای اهل تسنن و تشیع اشاره کرد و افزود: امسال در حوزه پوشش رسانه‌ای مراسم و تشکیل گروه خبری اقدام جدید و تازه‌ای شکل گرفت به این معنا که تمامی امور خبری و رسانه‌ای مهمانان و مراسم توسط خبرنگاران و عکاسان استانی و بومی خراسان رضوی انجام می‌شود.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) ادامه داد: با توجه به ظرفیت و توانمندی رسانه‌های استان خراسان رضوی و صداوسیمای استان امیدواریم تجربه موفقی را در این حوزه شاهد باشیم.
حضور 120 مهمان اهل سنت در مراسم اختتامیه
وی با تأکید بر پوشش کامل سه همایش بزرگ جشنواره شامل «همایش بین‌المللی بانوان مروج رضوی»، «مجمع جهانی خادمان رضوی» و  مراسم اختتامیه توسط گروه رسانه‌ای خبرگزاری رضوی ابراز کرد: در این مراسم‌ها در کنار مهمانان داخلی و خارجی، مهمان‌های سطح بالای دیگری ازجمله 120 مهمان اهل سنت حضور دارند که برای نخستین بار با طاسی از سیره تعامل و گفتگویی امام رضا(ع) و در جهت احیای فرهنگ و سیره رضوی دعوت‌شده‌اند لذا بهره‌مندی از این ظرفیت نیز باید موردتوجه گروه خبری جشنواره قرار بگیرد.
شیخ به حضور دختران و همسران شهیدان مدافع حرم در مراسم اختتامیه جشنواره اشاره کرد و گفت: سه دختر و همسر شهید از استان تهران به میزبانی  و دعوت بنیاد به مناسبت سالروز تولد باسعادت امام رضا(ع) به مشهد سفر می‌کنند و در روز اختتامیه جشنواره نیز موردتقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به تنوع و تعداد مهمانان مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) تصریح کرد: امسال دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، تولیت‌های معظم آستان‌های حضرت معصومه(س)، حضرت شاه‌چراغ(ع) و حرم مطهر رضوی، سید رضا صالحی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی، تعدادی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و علمای اهل تسنن و تشیع در این مراسم حضور دارند.
دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) بابیان اینکه 71 درصد برنامه‌های این جشنواره رشد داشته است، تأکید کرد: در همین راستا مسئولیت خبرگزاری رضوی و صداوسیمای خراسان رضوی بسیار بالا است زیرا باید در مدت‌زمان کوتاهی که مهمانان در مراسم حضور دارند از آن‌ها نهایت بهره‌مندی را داشته باشند.
 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار