کد خبر: 864845
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
شهردار تهران خطاب به منتقدان گفت: اين روزها ادبيات جديدي به گفتمان شهري و كشورمان اضافه شده و با توجه به اقداماتي كه صورت گرفته تهران را شهر سوخته مي‌نامند، در صورتي كه اينها قادر به آواربرداري نيستند چه برسد به سازندگي.
قاليباف: منتقدان آوار‌برداري هم بلد نيستند، چه رسد به سازندگي!محمدباقر قاليباف در مراسم بهره‌برداري از بزرگراه شهيد حسين همداني (ادامه غربي بزرگراه شهيد‌حكيم) و تونل شهداي غزه اظهار داشت: اين پروژه و ديگر پروژه‌ها در غرب تهران بر اساس برنامه مشخص بسيار تأثيرگذار است.  وي افزود: شايد بعضي از افراد به دليل مشغله‌هاي موجود نمي‌توانند به گذشته برگردند، ولي يادآوري مي‌كنيم 10 سال قبل را تصور كنند كه از ساعت 6:15 تا 8:30 چه ترافيك گسترده‌اي روي پل محمدعلي جناح كه حتي چهار لاين بود،  وجود داشت و ترافيك آن چندين كيلومتر تا عوارضي بود.
 قاليباف افزود: بعضي مواقع نيز قبل از ساعت 6 صبح مردم از بزرگراه كرج عبور مي‌كردند تا در ترافيك نمانند.
شهردار تهران بيان داشت: اما امروز بزرگراه محمدعلي جناح، شهيد همت و رسالت دسترسي‌هايي را ايجاد كرده است تا شهروندان كمتر در ترافيك بمانند.  وي درباره بزرگراه آزادگان نيز اظهار داشت: در گذشته هفته‌اي چندين كشته در اين بزرگراه داشتيم كه با ايجاد دسترسي‌هاي لازم بزرگراه آزادگان حركت در كندروها و تندروهاي آن جاري است و با ترافيك سنگيني مواجه نيستيم.
قاليباف درباره بزرگراه شهيد‌حسين همداني و تونل شهداي غزه بيان داشت: بزرگراه شهيد حكيم در امتداد غربي بزرگراه رسالت وجود دارد و طي سال‌هاي گذشته تلاش براي احداث اين بزرگراه تا تقاطع آزادراه آزادگان بوده است. در حال حاضر بزرگراه شهيد‌حسين همداني حدفاصل تقاطع آزادراه آزادگان تا اتوبان تهران- ‌كرج (تقاطع غيرهمسطح كاروان‌سرا سنگي 2 ) و جاده تهران - كرج (تقاطع غيرهمسطح كاروان‌سرا سنگي يك) واقع شده است.
شهردار تهران گفت: اين بزرگراه با خيابان‌هاي كوهك، ‌كاج، گل‌ها، ‌ايران‌خودرو، رودخانه وردآورد، پژوهش و معابر محلي در منطقه 22 متصل است.  قاليباف بيان داشت: تونل شهداي غزه نيز از زير پارك جنگلي چيتگر عبور مي‌كند و يك پروژه هم‌پيوند با محيط‌زيست محسوب مي‌شود.  وي افزود: امروز شاهد آن هستيم كه سه بزرگراه شرق و غرب تهران را به يكديگر متصل مي‌كند.
شهردار تهران افزود: تونل‌هاي غزه و رسالت اين كمك را كرده است كه بدون چراغ قرمزي شرق و غرب تهران به يكديگر متصل شود و شهروندان كمتر در ترافيك معطل شوند.
قاليباف خطاب به منتقدان گفت: ‌اين روزها ادبيات جديدي به گفتمان شهر و كشورمان اضافه شده كه به اين اقدامات شهرداري تهران آواربرداري و آوارريزي مي‌گويند و شهر تهران را شهر سوخته مي‌نامند.  وي افزود: اين افراد حتي قادر نيستند آواربرداري كنند چه برسد به سازندگي.  شهردار تهران افزود: ‌ما هميشه اقرار كرده‌ايم كه براساس بضاعت و توان به مردم خدمت كرد‌ه‌ايم. قبول داريم كه كم است، ولي بيش از اين توان و بضاعت ما نبوده است.
وي با اشاره به اينكه دارند ادبيات جديدي را براي شهر و كشور توليد مي‌كنند، ‌گفت: نكته‌اي را كه در كلام شهيد‌بزرگوار شهيد‌همداني بود، يادآوري مي‌كنم.  روزهاي آشنايي بنده با ايشان در سخت‌ترين شرايط جنگ بود و  فشار دشمن به حدي بود كه راهي جز اسارت يا شهادت باقي نمانده بود و شهيد‌همداني مي‌گفت زندگي انسان جز مبارزه چيز ديگري نيست و اين مبارزه را خوب تشخيص داده بود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
اقای قالیباف جملات جالبی در وصف اوضاع کنونی کشور بیان
می کنید" در کمپین انتخاباتی بیان کردید "درختی که 4سال میوه نداد"
در 4سال بعدی هم میوه نخواهد داد " اکنون بیان کردید منتقدین
شما در شهرداری " اوار برداری هم بلد نیستند " چه برسد به
سازندگی " درست بیان شد گویا قرارست اداره اتاق فکر در شهرداری با مرعشی باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
کسی نیست به این بابا بگوید که طرحهای شما نیز بدون مطالعه انجام شده مثلا پل صدر و تونل نیایش طرحهائی با بازده منفی هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار