کد خبر: 864804
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
مدیرکل تامین اجتماعی استان در جمع مسئولین و دست اندرکاران کارخانه نساجی حجاب، سازمان تامین اجتماعی را سازمانی درآمدی-هزینه ای و عمومی غیردولتی برشمرد و گفت: منابع تامین اجتماعی از محل حق بیمه ها تامین می شود و هیچ گونه وابستگی بودجه ای به دولت ندارد و لذا در این زمینه ضروری است مشارکت کارفرمایان، بیمه شدگان ودولت جهت پرداخت تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران افزایش یابد.

وی تاکید کرد: تامین اجتماعی یکی از ارکان  اصلی  در مشارکت اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود و نقشی اساسی در توازن و توسعه عدالت و امنیت اجتماعی بر عهده دارد.

غلامرضا محمدی  بر لزوم ارتباط و تعامل بیشتر تامین اجتماعی استان با کارفرمایان و کارگران تاکید کرد وگفت: جامعه کارگری از کارفرمایان جدا نیست بنابراین سازمان بایستی تلاش خود را برای سرمایه های اصلی خود یعنی کارگران وکارفرمایان به کار ببرد تا رضایتمندی و توازن بین این دو قشر   به وجود آید.

وی افزود: به طور حتم ارتقاء و  تقویت همکاری تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی رضایت خاطر جامعه کارگری و کارفرمایی را به همراه خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: همچنین این گونه تعاملات زمینه ساز ثبات اجتماعی و آرامش خاطر بیشتر  شرکای اجتماعی  را به دنبال دارد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان مطالبات معوق کارفرمایان استان را بالغ بر 50 میلیارد تومان دانست و افزود: با اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب  در طی سال گذشته و امسال بالغ بر 12 میلیارد تومان از این مطالبات مورد بررسی قرار گرفت که در صورت همراهی کافرمایان و پرداخت اقساط 6/2 میلیارد تومان از جرائم بخشوده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با تحقق تامین اجتماعی الکترونیک زمینه برای رشد و ارتقاء کیفی خدمات در سازمان فراهم خواهد شد

در این بازدید مدیر عامل شرکت نساجی حجاب گفت:شركت نساجي حجاب شهركرد با موضوع فعاليت ، توليد و توزيع انواع پارچه هاي چادري مشكي و ساير منسوجات اعم از پرده اي ، لباسي ، مانتويي ، مقنعه اي ، روسري ، ملحفه اي و ... و فعاليتهاي مربوطه در بهمن ماه سال 1382 با خريد ماشين آلات و مايملك شركتهاي زيپ شهركرد و لاله نقش  شروع به فعالیت نمود.

دانایی با تاکید بر اینکه این کارخانه تنها کارخانه تولید چادر در کشور و درخاورمیانه است گفت: این شرکت ، با دارا بودن ماشين آلات مدرن و بروز خط توليد بافندگي ، دستگاه آهار مخصوص نخهاي فيلامنتي، ماشين آلات متنوع رنگرزي و چاپ وتكميل پارچه هاي تخت باف  ، ماشين آلات تخصصي خط آماده سازي و تكميل منسوج پلي استري مانند دستگاههاي كاهش وزن قادر به توليد طيف وسيعي از منسوجات مي باشد و نمونه هاي بسيار متنوع موجود در آرشيو توليدات اين شركت قادر خواهد بود كمك فراواني به فعالان صنعت نساجي نمايد.

وی تعداد کارگران این شرکت را 283 نفر  اعلام کرد  و تاکید نمود: تعامل سازنده و مثبتی بین مسئولین شرکت و  سازمان تامین اجتماعی وجود دارد  وسعی ما بر این است  لیست و حق بیمه کارگران به موقع به شعبه ارسال گردد.

 

 



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر