کد خبر: 864723
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
بره آهویی که در ارتفاعات منطقه کاوده فیروزکوه زخمی شده بود نجات یافت
اردوهای جهادی در تابستان به اوج خود می‌رسد و در آن دانش‌آموزان، مهندسان، کارگران، پزشکان، طلاب و دیگر اقشار حضور دارند تا با انجام خدمت بدون دریافت حقوق در مناطق محروم از میزان محرومیت‌ها بکاهند؛اردوهایی که با اخلاص و خدمت‌رسانی و بدون هیچ هیاهویی انجام می‌شود.پیش از برگزاری اردوهای جهادی، ستادی متشکل از استادان دانشگاه ، معلمان مدارس و برخی کارشناسان، مناطق محروم را شناسایی می کنند و ضمن ایجاد هماهنگی های لازم با عوامل و مسئولان محلی، محل ساخت خانه ها و مدارس را مشخص و زمینه های اجرایی کار را آماده می کنند.

از این رو جهادگران بسیجی استان تهران نیز با حضور در مناطق محروم استان تهران اقدام فعالیت‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی، ویزیت رایگان، سلامت و آموزشی است که همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال به محرومان و حاشیه‌نشینان کمک رسانی می‌کند.

همچنین تعدادی از گروههای جهادی به روستاهای شهرستان فیروزکوه اعزام می شوند. که وقتی جهادگران برای فعالیت روزانه خود آماده می شوند. یکی از بسیجیان گروه های جهادیپس از مشاهده بره آهویی که از صخره سقوط کرده بود به کمک این حیوان می شتابد و با هماهنگی به ادارهحفاظت محیط زیست شهرستانانتقال داد.وی گفت :این بره که از ناحیه دست زخمی شده بود، کنار باغی در حال تلف شدن بود که جهادگران بسیجی به کمک این حیوان شتافتند.

.رئیس اداره حفاظت محیط زیست فیروزکوه گفت: بره آهو در حال حاضر نیاز به مراقبت دارد.محمد فریدی ضمن تشکر از این شهروند دوستدار طبیعت ، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطیمانند شکار وصید پرندگان و حیوانات به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار