کد خبر: 864689
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: امسال میزان فروش فرآورده‌های نفتی در جایگاه مرزی بیله‌سوار به یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر رسید.

به گزارش خبرنگارجوان انلاین از اردبیل، سید حجت مدنی در بازدید از جایگاه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت:  در چهار ماهه نخست امسال میزان فروش فرآورده‌های نفتی در جایگاه مرزی بیله‌سوار به یک میلیون و 450 هزار لیتر رسید که از جمله این فرآورده‌ها می‌توان به فرآورده بنزین و نفتگاز و فروش در باک و تلمبه جایگاه اشاره کرد.

وی با اشاره به این که به طور متوسط روزانه 12 هزار لیتر فروش داریم، افزود: این میزان نشان دهنده تردد قابل توجه خودروها در مناطق مرزی استان است و طبق آخرین گزارشات به دست آمده مشخص شده که تردد تعداد 9 هزار خودروی سبک و سنگین در این جایگاه به ثبت رسیده که به تعداد پنج هزار و 200 خودرو خارجی و مابقی ایران است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: در تیر ماه امسال نیز به مقدار 360 هزار لیتر مواد نفتی اعم از بنزین موتور و نفت‌گاز در این جایگاه به فروش رسیده که از این مقدار 50 هزار لیتر بنزین موتور و 310 هزار لیتر نفتگاز بوده است و مقدار قروش از تلمبه جایگاه نیز در مدت همین یک ماه 13 هزار و 500 لیتر نفتگاز ثبت شده است.

مدنی بیان کرد: با هدف صیانت از منابع ملی 12 اکیپ پنج نفره از ابتدای سال تاکنون همکاری و مشارکت‌های لازم را در این جایگاه دارند که تلاش‌ها و اقدامات انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است و انتظار ما این است که این تلاش و جدیت از این پس نیز به همین منوال ادامه یابد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌ها اکیپ‌ها و نیروهای منطقه اردبیل مقدار مواد نفتی مشکوفه پنج هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این میزان در حد قابل توجهی کاهش یافته و انتظار ما این است که برای تحقق این هدف نیروها در این زمینه حساسیت و اهتمام جدی داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر