کد خبر: 864659
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج از نوساز ناوگان تاکسی های درون شهری خبر داد و گفت: با توجه به دستور معاون اول ریاست جمهوری همچنین دستورالعمل ابلاغی به شهرداری کرج در خصوص نوسازی ناوگان تاکسی درون شهری و هماهنگی انجام شده با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، نوسازی تاکسی های فرسوده شهری در دستور کار قرار گرفت.

عزیز صدرنژاد، افزود: با توجه به اینکه خودروهای مدل 86 به قبل در حال فرسوده شدن بوده و نیاز به نوسازی دارند، این طرح با در نظر گرفتن تسهیلات به رانندگان و مالکین تاکسی درون شهری انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به مطلب فوق اضافه کرد: بر همین اساس مالکین تاکسی های فرسوده می بایست از طریق ثبت نام در طرح نوسازی، ابتدا به دفاتر پیشخوان دولت و بعد از ثبت درخواست به سازمان حمل و نقل مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این طرح این است که با توجه به اهمیت نوسازی خودروهای فرسوده و کاهش آلودگی های زیست محیطی، در صورت عدم ثبت نام، از صدور پروانه فعالیت برای این دسته از تاکسی ها جلوگیری به عمل آمده و به هیچ وجه حق فعالیت نخواهند داشت.

 رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری در ادامه به مزایای نوسازی ناوگان تاکسی های درون شهری اشاره و بیان کرد: کاهش آلودگی هوا و توجه به محیط زیست از مهم ترین مزیت هایی است در اجرای این طرح مد نظر قرار دارد.

 صدرنژاد در بخش پایانی سخنان خود از رانندگانی که خودروهای آنان مدل 86 است خواست تا نهایت همکاری را در نوسازی تاکسی ها داشته باشند و با تحقق این مهم گام مثبت و بزرگی در راستای حفاظت از محیط زیست برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار