کد خبر: 864425
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
با حضور کاروان خادمان رضوی انجام شد؛
کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور در مرکز الهیات کاتولیک دانشگاه مونستر آلمان به تبیین ابعاد شخصیت امام رضا(ع) به عنوان امام گفت‌وگو پرداخت.

کاروان خدام رضوی در سومین روز از دهه کرامت در مرکز الهیات کاتولیک دانشگاه مونستر آلمان حضور پیدا کرد.

اعضای کاروان «زیر سایه خورشید» ضمن اشاره به سالروز میلاد امام رضا(ع) و گفت‌وگوهای فرهنگی در دهه کرامت، ابعاد شخصیت امام رضا(ع) را به عنوان امام گفت‌وگو تبیین کرده و به معرفی آستان قدس رضوی و فعالیت‌های آکادمیک و فرهنگی این مجموعه پرداختند.

در این جلسه که با هدف تعمیق گفتگوی بین ادیان و معرفی زیبایی‌های معارف شیعی و محاسن کلام ائمه برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدحسن مهدوی مهر، جانشین رئیس جامعه المصطفی العالمیه و دکتر مروارید حضور داشتند.

همچنین در جلسه مذکور جمعی از اساتید برجسته دانشگاه مونستر آلمان از جمله پرفسور هینتر اشتاینر، استاد الهیات تطبیقی، پرفسور هابیل کلاوس مولر، استاد فلسفه و نیز پرفسور جودیت کُنمان، مدیر دانشکده و استاد الهیات کاربردی و تربیت دینی نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این راستا، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و فشرده زیارت برای اساتید و دانشجویان الهیات دانشگاه مونستر، تدوین کتب آموزشی، معرفی ادیان، تبادل استاد و دانشجو، همکاری در تدوین رشته الهیات بین فرهنگی و تطبیقی، سایر محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار