کد خبر: 864230
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
رئیس مرکز مدیریت حوادث البرز خبر داد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از جایگزینی ۲۳ دستگاه آمبولانس جدید در ناوگان زمینی اورژانس استان خبر داد.

مهرداد بابائی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت ۲۳ دستگاه آمبولانس جدید جایگزین آمبولانس‌های فرسوده ناوگان زمینی اورژانس البرز شد.

وی افزود: این آمبولانس‌ها با برخورداری از تجهیزات پیشرفته‌ای نظیر دستگاه شوک الکتریکی قلبی و دستگاه کمک تنفسی (ونتیلاتور) این امکان را برای تکنسین‌های اورژانس فراهم می‌کند که در صورت حضور یافتن بر بالین بیمار دچار ایست قلبی تنفسی، اقدامات احیای قلبی پیشرفته را شروع کرده و درصد بقاء و بازگشت دوباره به زندگی را افزایش دهد.

بابایی یادآور شد: باوجود وسایل حمل‌ونقل از قبیل برانکارد جک دار، بارگیری مصدومان با سرعت و سهولت بیشتری انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: امیدواریم با نوسازی حدود ۵۰ درصد آمبولانس‌های عملیاتی اورژانس در سطح استان، سرعت و کیفیت ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مصدومان و بیماران بدحال به یس از پیش ارتقاء پیدا کند.

وی اضافه کرد: تماس گیرندگان با سامانه ۱۱۵، با ارائه شرح‌حال دقیق بیمار، آدرس دقیق و توجه به راهنمایی‌های کارشناسان پرستاری این مرکز همچنین شهروندان و رانندگان با گشودن مسیر عبور آمبولانس‌ها، نقش مؤثری در تحقق این هدف خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار