کد خبر: 864118
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: تحریم‌های جدید آمریکا تجمیع تحریم‌ها قبلی نیست و خودشان هم این را اعلام می‌کنند که تحریم‌های جدیدی است.
نیروهای انقلابی را از ادارات بیرون نکنید/ توصیه به روحانی در انتخاب اعضای کابینهجوان آنلاين: حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت این هفته نماز جمعه عبادی سیاسی تهران در خطبه اول با اشاره به موضوع آغاز دهه کرامت گفت:‌ شفاعت حضرت زهرا(س) در بهشت یک شفاعت سری است. بهشی‌ها وقتی وارد بهشت می‌شوند منزلت خود را از آن بانو دریافت می‌کنند.

وی تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: این تحریم‌ها تجمیع تحریم‌ها قبلی نیست و خودشان هم این را اعلام می‌کنند که تحریم‌های جدیدی است و اشخاص و نهادهای جدید را تحریم ‌کردند. همه مسئولین اجرایی، تقنینی و قضایی همه گفتند که این تحریم‌ها نقض روح و پیکره برجام است. رهبر انقلاب هم در همان آغاز مذاکره‌ها فرمودند که ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم و اگر شرایط آن روز رعایت شده بود امروز این مشلات را نداشتیم.

امام جمعه موقت تهران با یادآوری این مطلب که در انتخابات اخیر گفته شد اگر فردی باشد که از نظر آنها ( آمریکا) انقلابی است اینها به به همین دلیل تحریم‌ها را تشدید می‌کنند و سایه جنگ به سراغ کشور می‌آید اما چنین نشد و حتی کسی آمد که آنها تبلیغ می‌کردند و مع‌ذالک می‌بینید که آمریکایی‌ها ذاتاً با دین ناسازگاری دارند، با اسلام تضاد دارند،  ادامه داد: آمریکایی‌ها از ما راضی نخواهند بود، مگر اینکه ما را به نوکری برگردانند و تا اینها را آرزو دارند دست از ما برنخواهند داشت. راه علاج مسئله اقتصاد مقاومتی و خودکفایی داخلی است.

حجت‌الاسلام صدیقی با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: نیروهای انقلابی را دلسرد نکنند و از ادارت بیرون نکنند. در این مقطع باید همه، مسائلی را در راس امور قرار دهند که اولویت کشور باشد، ابتدا بازگشت به توصیه‌های قرآنی و مشی پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) در طول زندگی‌شان است. آنها دائما با مشرکین مبارزه کردند و عقب نشینی نکردند. سازش نکردند و نترسیدند و اینها را قرآن کریم توصیه کرده است.

من از رئیس‌جمهور محترم با همه وجودم درخواست می‌کنم قبل از آنکه رضای حزب و گروهی خودش را در این موضوع طلب‌کار کند، توجه کند که بدهکار خدا هستید، لذا بدهکای خودت را به خدا و شهدا در اولویت اول قرار دهید.

وی با بیان این مطلب که کشور با فضل الهی از نظر علمی و اقتصادی با عمل به وعده‌های قرآن رو به جلو خواهد بود،  به موضوع تشکیل کابینه دولت داوزدهم اشاره کرد و گفت: من از رئیس‌جمهور محترم با همه وجودم درخواست می‌کنم قبلاز آنکه رضای حزب و گروهی خودش را در این موضوع طلب‌کار کند توجه کند که بدهکار خدا هستید، لذا بدهکای خودت را به خدا و شهدا در اولویت اول قرار بده و بدانید اگر من آخوند پشت این تریبون هستم و یا شما آخوند در راس قوه اجرایی هستید به برکت خون شهداست، در غیر این صورت دنیا به آخوند نیاز نداشت و سیاستمداران پیچیده با همان مدل می‌‌ماندند و حکومت می‌کردند اما آخوند یعنی مظهر پاکی و اعتلای دین و نجات بشریت و جوانان.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با توصیه این مطلب که رئیس‌جمهور در معرفی کابینه افرادی مومن، معتقد، ولایت‌مدار و بی‌رنگ و بی‌تعصب به جناح و متعصب در اعتقادات حقه باشند، را معرفی کند، وزراتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داد و افزود: آقای رئیس‌جمهور محترم این دین امانت است، انقلاب امانت است، جوان‌ها امانت ما هستند؛ کسانی را بگذارید که دغدغه دین و اخلاق داشته باشند، دغدغه پیشرفت کشور را داشته باشند.

وی در بخش پایانی سخنانش با تبریک پیروزی حزب‌الله لبنان در منطقه عرسال گفت:‌ همه حامیان ظالم دماغشان به خاک مالیده خواهد شد. مردم یمن هم در اوج گرفتاری هستند اما پیروزی نهایی از آن مظلووم خواهد بود. شلیک واصابت موشک یمن به هدف نشانه پیروزی است و آمریکا و اذناب آنها رو به افول هستند، آنها شکست‌های دیگری خواهند داشت.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه اول نماز جمعه تهران با تاکید بر مسئله تقوا و نماز اظهار داشت: خدا نور آسمان‌ها و زمین است و همه جا حضور دارد، هیچ نجوایی، صحبت خصوصی و مجلس سری نیست سه نفر باشند که چهارمیش او نباشد. نه کمتر و نه بیشتر؛ هو معکم. از حضور خدا نمی‌توانیم غایب باشیم و او همه جا حضور دارد.

وی افزود: دنیا هواس ما را پرت کرده، آدم مست وقتی عربده می‌کشد به اطرافش توجه ندارد، اما وقتی مستیش برطرف می‌شود خجالت می‌کشد. برای همین گفته شده در حالت مستی نزدیک نماز نشوید. کسانی هم که مست شهوت، مست قدرت هستند، مست جلوه‌های ظاهری دنیا هستند و به این امور وهمی و خیالی خیره شدند نباید به نماز نزدیک شوند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ذکر برکات نماز گفت:‌ گناهکار وقتی با توجه سر نماز بیایید و عطش پاکی داشنته باشد نماز او را پکیزه می‌کندو مشمول عفو الهی قرار می‌گیرد. همه چیز مقدمه یقین است و عبادت به انسان یقین می‌دهد. بالاتر از خدا چیزی نیست و اگر خدا را داشته باشید چیزی کم نخواهید داشت.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
هدفشان همین است که نیروهای انقلابی و طرفدار نظام را از ادارات بیرون کنند و مدیران غربگرا و کارمندان با این تفکرات باقی بمانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
اگر در طول تاریخ در تمام دنیا به همه حکومت ها نگاهی بکنیم خواهیم دید . هر وقت حکومت های از افراد متخصص ودانا و وطن پرست برای اداره کشور استفاده کرده اند در ان زمان کشور ها مقتدر و ملت در رفاه بوده است . هر وقت هم خواص ومدیران نادان و دزد بودند ... کشور فقیر و ضعیف بوده است . البته قدرت نظامی و پیشرفت ها نسبی بواسطه هدایت رهبری فرزانه و ایثار ملت وثروت ومنابع خدا دادی بوده است . چون مدیران فاسد فقط به اشرافی گری خود پرداخته اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
از آنجائیکه در طول تاریخ همه خیانتها به ملت و مملکت و دین و انقلاب توسط مسئولانی که در کشورهای دیگر بالخصوص امریکا و انگلیس و کانادا درس خوانده اند صورت گرفته است . لذا پیشنهاد میکنم قانونی تصیب شود که انتساب و انتخاب تحصیل کردگان در خارج از کشور به پستهای مدیریتی میانی و عالی کشور ممنوع گردد.تا بزرگترین دریچه رخنه و نفوذ بیگانگان مسدود گردد.
به عبارتی دیگر اینگونه افراد نقش سربازان داخل شکم اسب تروا هستند که به داخل کشور نفوذ کرده اند و خواست بیگانگان و دشمنان را پیگیری و تامین میکنند
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
اشگال کارکجاست؟ وقتی کالاهای زیبا وخدمات نوین را از هرکشور غربی وارد کشور می شود " عده ای سراسیمه با سرعت تمام "حتی زودتر از مردمان خود جوامع غربی از ان
بهره مند می شوند " و نمایش انرا به رخ دیگران می کشند " وجزئ افتخارات شان می شود "چرا ؟ چنین شده " چه انتظار داریم مردم عادی هم تمایل به مادی گرائی و زرق وبرق های غربی روی نیاورند " داشته های ایرانی را فراموش کنند " انقلاب را فراموش کنند"تاجائی پیش روند که افراد انقلابی را اذیت و یا از محیط اخراج کنند ایا؟ اشگال از مسئولین بالادستی کشورنیست " که زودتر از مردم انقلاب را فراموش کرده اند ؟ وزندگی زرق وبرق دار غرب را انتخاب کردند؟ ومردم را به دنبال چنین تفکری
به همراه خود سوق می دهند؟
ازاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
اولا تبعیت از رهبر واجب و لازم است اما اقای صدیقی برای روحانی تعیین تکلیف کردی برای وزارت خانه ها ومعلوم است به وزیر اقتصاد و صنعت ونفت اشاره نکردی تا اگر مشکل پیش امد روحانی مقصر 100درصدباشدوخوانندگان محترم بدانند بهترین پزشکان ما در کشورهای غربی درس خواندند و الان به کشور خدمت می کنند امام علی ع فرمود دانش را بیاموزید اگر پیش منافق باشد منتها در جهت خیر به کار رود چه تعداد از ایرانیان به خاطر کمبود یا نبود داروهای خاص مردند پس تحصیل در غرب بد نیست عمل به ان در کشور مهم است بگذارید روحانی خودش تصمیم بگیرد ...نظر می دهند اصولگرا واصلاح طلب نظر می دهند این نشد دولت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار