کد خبر: 864061
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: امسال زائران اربعین حسینی از 4 مرز کشور وارد کشور عراق خواهند شد.
باشگاه خبرنگاران جوان: امیر جعفرپور مدیر کل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهارداشت: طرح ویژه اربعین حسینی از 5 آبان ماه آغاز و تا 26 آبان خاتمه می یابد.

وی با اشاره به اینکه 100 روز تا آغاز اربعین باقی مانده است، افزود:  در حال حاضر برنامه‌ریزی های لازم برای برگزاری مراسم اربعین در ستاد مرکزی اربعین حسینی انجام شده و امسال نیز همانند سال‌های گذشته خدمت رسانی به زوار را خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد:‌ امسال 4 مرز خسروی، مهران، شلمچه و چذابه برای عبور زائران اربعین حسینی پیش بینی شده و با توجه به امنیت کامل در مرز خسروی، در حال حاضر این مرز بهترین و مناسب ترین پایانه مرزی برای رفت و آمد زئران کربلا محسوب می‌شود.

وی افزود: پارکینگ‌هایی در پایانه های مرزی از جمله قصرشیرین(قبل از مرز خسروی)، شهر مهران( نزدیکی مرز مهران)، خرمشهر( مرز شلمچه) و بستان(مرز چذابه) برای زائران اربعین حسینی تعبیه شده و آن‌ها می‌توانند وسایل نقلیه خود را در این محل ها پارک کنند.

جعفرپور در پایان عنوان کرد: توقفگاه های واقع در پایانه های مرزی با نصب تابلو و بالن هوشمندسازی می‌شوند تا زائران پس از بازگشت به راحتی امکان یافتن خودروی خود را داشته باشند، همچنین برای این توقفگاه ها وسایل روشنایی نیز پیش بینی شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار