کد خبر: 864028
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
ویژه‌های جوان:
آفتاب يزد، شهروند، اعتماد، شرق، آرمان، ايران و مردم‌سالاري تنها بخشي از رسانه‌هاي اصلاح‌طلبي هستند كه امروز با تيترهايي در صفحه اول خود به تخريب عملكرد شهرداري تهران پرداختند.
آفتاب يزد، شهروند، اعتماد، شرق، آرمان، ايران و مردم‌سالاري تنها بخشي از رسانه‌هاي اصلاح‌طلبي هستند كه امروز با تيترهايي در صفحه اول خود به تخريب عملكرد شهرداري تهران پرداختند. تا پيش از اين چون بحث كانديداتوري قاليباف در ميان بود، رويكرد هميشه انتخاباتي و هميشه جناحي اصلاح‌طلبان طبيعتاً نسبت به عملكرد شهرداري تهران منفي بود؛ اما اين روزها كه روشن است قاليباف ديگر شهردار تهران نخواهد بود، باز چه مشكلي است؟
 
از سال 92 كه دولت يازدهم آغاز به كار كرد تا همين امروز، دولتمردان روحاني همواره بر سياه نمايي عملكرد دولت قبلي اصرار داشتند و معتقد بودند چهارسال اول فقط به آواربرداري مشغول بوده‌اند! البته بعداً رفتند با پروژه‌هايي كه پي‌ريزي و نصف بيشتر كارش در دولت قبلي بود، عكس يادگاري افتتاحيه گرفتند و معلوم شد فقط هم آوار نبوده است! حالا هم روشن است سياه‌نمايي‌هاي دوران 12 ساله شهرداري قاليباف شروع شده تا چندين توجيه كم كاري‌ها و بيكاري‌هاي شهرداري جديد اين باشد كه مشغول آوار برداري بوديم!
عملكرد اصلاح‌طلبان در ماه‌هاي آخر اين دوره شهرداري تهران بسيار شبيه عملكردشان در ماه‌هاي آخر دولت دهم شده است؛ رسانه‌هاي اصلاح‌طلب آوارهاي دروغين مي‌سازند تا بعد بگويند نمي‌شود كار كرد!
 
***
عصبانيت زنجيره‌اي‌ها از ولايتي شدن دانشگاه آزاد
آفتاب يزد نگران از تغييرات در دانشگاه آزاد مي‌نويسد: «طوفان ولايتي كه آمد خيلي‌ها را با خودش از دانشگاه آزاد برد. . . دانشگاه آزاد كه بي برو برگرد با نام هاشمي رفسنجاني گره خورده و در تمام سال‌هاي اخير با تيم نزديكان هاشمي اداره شده است، حالا از زماني كه رنگ و بوي «ولايتي» به خود گرفته است از هرچيز و هركس نشاني دارد جز هاشمي. . . شيوه چينش كادر جديد مديريتي تا به اين جا نشان داده است كه قرار نيست ميراث امثال هاشمي و ناطق با اصول سابق حفظ شود.»
 
سايت مشرق مي‌نويسد: فرهاد رهبر با وجود مسئوليت‌هاي اقتصادي مهمي كه در كارنامه خود داشته، به عنوان چهره‌اي پاكدست و سليم به لحاظ اقتصادي در بين موافقان و مخالفان خود معروف است. او در حوزه مديريتي هم قائل به انضباط مالي و سلامت مالي مجموعه‌هاي وابسته به بيت المال است؛ اما گويا عزم فرهاد رهبر براي برخورد جدي با مافياي اقتصادي، براي عده‌اي اصلا خوشايند نيست.
 
در حقيقت حسابرسي مالي و عزل برخي مديران دانشگاه آزاد صداي روزنامه‌هاي زنجيره‌اي را درآورده است. آنهايي كه وا‌همه دارند جزئيات بيشتر حيف و ميل چند 10 ساله‌شان با شهريه‌هاي گزاف دريافتي از دانشجويان بيشتر از اين رو شود، به فرافكني روي آورده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار