کد خبر: 864022
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
شهردار تهران گفت: افراد غرض‌ورز مقداري چشمان خود را باز و پيشرفت‌هاي شهر را مشاهده كنند و حال كه 37 سال از انقلاب مي‌گذرد اين افراد هم كارنامه خود را ارائه دهند. محمدباقر قاليباف روز گذشته در مراسم بهره‌برداري همزمان از تونل زيرگذر شهيد ضربعلي‌زاده به همراه هفت پروژه عمراني پايتخت  اظهار داشت: منطقه 16 در طول تاريخ نشان‌دهنده ظرفيت‌هاي بزرگ علمي، سياسي و در رأس آن شهداي گرانقدر منطقه بوده است.
 
وي بيان داشت: در اين پروژه قطعاً تعدادي از همسايگان دچار زحماتي شدند كه از آنها عذرخواهي مي‌كنيم.  شهردار تهران بيان داشت: بعضاً اعلام شده كه به دليل اين پروژه تعدادي از منازل دچار آسيب‌ديدگي شده‌اند كه مطرح كرده‌ايم اگر آسيب منازل آنها به خاطر پروژه‌ها بوده است، قطعاً جبران خسارت شود.
 
قاليباف با اشاره به اينكه از قرارگاه سازندگي نيز تقدير و تشكر مي‌كنيم، گفت: مسئول قرارگاه از چهره‌هاي فعال دوران دفاع مقدس است كه فقط حرف نمي‌زند و بيشتر عمل مي‌كند.  
قاليباف افزود: استقلال و آزادي در كشور عزيزمان به دليل حضور مردم جنوب شهر و مشاركت‌هاي اين افراد بوده است و جمع زيادي از مردم جنوب شهر براي حفظ كشور و وطن عزيزمان و همين‌طور عزت اسلام و مسلمين و پيشرفت كشور جان خود را بدون هيچ گونه توقعي فدا كردند. اگر امروز كشور ايستاده است به بركت خون شهدا و رشادت‌هاي مردم مستضعف و محروم است.
 
شهردار تهران يادآور شد: همه تلاشمان اين بوده كه اين فرصتي كه به بركت انقلاب و نظام در دستمان است لحظه‌اي از آن درنگ نكنيم و به كار و تلاش بپردازيم.
 
وي گفت: قريب به 100 سال از تاريخ بلديه مي‌گذرد و آمار زيرساختي، فضاي سبز، مسجد، مراكز فرهنگي، حسينيه، اتوبان مشخص است.  شهردار تهران گفت: 50 درصد از زيرساخت‌هاي تهران در حوزه‌هاي مختلف در طول 12 سال اخير اتفاق افتاده است.  
وي به حوزه بافت فرسوده در تهران اشاره كرد و گفت: افرادي كه در بافت زندگي مي‌كنند براي بازسازي نياز به پرداخت جريمه و هزينه جواز ندارند و در اين مدت اجازه نداده‌ايم فاصله شمال تا جنوب افزايش پيدا كند و شاخص‌هايي را نشان مي‌دهد.
 
شهردار تهران گفت: تمام بضاعتمان را براي خدمت به مردم پاي كار آورده‌ايم، ولي نتوانستيم همه مشكلات را حل و فصل كنيم.  شهردار تهران بيان داشت: بنده در اين كشور در سطوح ملي و محلي فعاليت كرده‌ام و افرادي كه غرض‌ورزي مي‌كنند نيز يكبار كارنامه خود را نشان دهند كه در 37 سالي كه از انقلاب مي‌گذرد، چه كردند.  
قاليباف گفت: از بنده بپرسند كه در اين مدت چه فعاليت‌هايي را انجام داده‌ام، بنده در مسئوليت‌هاي مختلف در دفاع مقدس، قرارگاه سازندگي، نيروي انتظامي و اخيراً نيز شهرداري تهران فعاليت داشته‌ام و كارنامه‌ام مشخص است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار