کد خبر: 864013
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
ماجراي بليت يك ميليوني چيست؟
در حالي كه نمايش «اعتراف» به كارگرداني شهاب حسيني مدتي است گوي سبقت را در ميزان تماشاچي و فروش از ديگران ربوده و بليت‌هايش تا ماه آينده نيز به فروش رسيده، عده‌اي فرصت‌طلب به خريد و فروش بليت‌ها در بازار سياه مبادرت كردند.
نمايش «اعتراف» به كارگرداني شهاب حسيني تيرماه امسال به سالن اصلي تئاتر شهر آمده و با خود مخاطبان و تماشاگران زيادي را به همراه آورده؛ از كساني كه شايد هيچ‌گاه پا به سالن تئاتر نگذاشته‌اند تا طرفداران هميشگي تئاتر. اين نمايش هر شب ساعت 21 به مدت 120 دقيقه در سالن اصلي تئاتر شهر اجرا شده و در آن بازيگراني چون خود شهاب حسيني، علي نصيريان، صالح ميرزا آقايي، نيما رئيسي، پرويز بزرگي و ... ايفاي نقش كرده‌اند. اجراي اين نمايش در تئاتر شهر مصادف با نارضايتي برخي از اهالي تئاتر شد، برخي معتقد بودند تئاترهايي كه به اسم هنرمندان برجسته سينما اجرا مي‌شود تنها مي‌تواند تئاتر را به سمت گيشه و تجاري شدن بكشاند در حالي كه محتواي چنداني ندارد. خلاصه مناقشات زيادي با برپايي اين نمايش و ديگر نمايش‌هايي كه با حضور سوپراستارهاي سينما اجرا می‌شود، ايجاد شد.
 
اما چند روزي است كه نواي ديگري از حاشيه‌هاي نمايش به گوش مي‌رسد، در حالي كه مدت‌هاست بليت‌هاي اين نمايش در گيشه به اتمام رسيده و بسياري از مردم قادر به خريد بليت نمايش نيستند و از اين بابت ابراز ناراحتي مي‌كنند. اخباري از اين دست كه بليت‌هاي «اعتراف» با قيمت‌هاي گزاف از جمله يك ميليون در بازار سياه به فروش مي‌رسد، منتشر می‌شود. اگر سايت ايران كنسرت را بررسي كنيم، بليت‌هاي اين نمايش تا هفتم شهريور‌ماه پيش فروش شده و كسي قادر به خريد و فروش نيست اما از سويي مي‌بينيم كه برخي به صورت اينترنتي با قيمتي گزاف مثل يك ميليون فروخته‌اند!
 
بخش نظرات صفحه نمايش اعتراف در ايران كنسرت نيز اين بازار سياه و خريد و فروش بليت را به به وضوح نشان داد. پيمان شريعتي، مدير تئاتر شهر درباره وضعيت رقم‌هاي نجومي نمايش به «رسانه» مي‌گويد كه با شناسايي و پيگيري بليت‌ها باطل مي‌شود، چنين چيزي تا به حال وجود نداشته و مسئولان سايت فروش هم بايد پيگيري كنند! با شناسايي چنين بليت‌هايي، وضعيت قفل فعال شده و امكان استفاده از بليت وجود نخواهد داشت. حال منتظر هستيم تا مسئولان ايران كنسرت و همينطور تئاتر شهر كه هنوز موفق به زدن رد اين فروش‌هاي نجومي غيرقانوني نشده‌اند، در اين باره پاسخ قانع‌كننده ارائه دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار