کد خبر: 864012
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادعا كرد كه وزارت ارشاد به يكي از فيلم‌هاي پرحاشيه اين روزهاي سينماي ايران 18 مورد اصلاحيه وارد كرده است.
سيدرضا صالحي‌اميري در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: درباره يكي از فيلم‌هايي كه بحثش اين روزها مطرح بوده است، ۱۸ مورد اصلاحيه انجام شده و اگر لازم باشد باز هم اصلاحات اعمال مي‌شود اما در فرآيند خودش اين اتفاق خواهد افتاد و من به عنوان وزير مداخله مستقيم در نمايش و اكران يك فيلم نخواهم داشت.
 
وزير ارشاد ادامه داد: آنچه كه مهم است اين است كه اين فيلم همه مراحل قانوني خود را طي كرده است و آنچه كه من مي‌توانم راجع به فيلم‌هاي موجود ذكر كنم، اين است كه هم در مرحله ساخت و هم در مرحله نمايش مجوزهاي لازم را اخذ مي‌كند و براي اكران به شوراي صنفي ارجاع داده مي‌شود.
 
در پاسخ به اين پرسش كه به عملكرد خود چه نمره‌اي مي‌دهيد، گفت: ما خانه سينما را در اين دوره تقويت كرديم و در نظر داريم بسياري از امور اجرايي را به خانه سينما واگذار كنيم و حوزه مؤسسات و نمايشگاه‌ها را هم به صنف مربوط خودش واگذار مي‌كنيم و از اين منظر استراتژي دوم ما تقويت نهادهاي صنفي و مردمي در حوزه فرهنگ و هنر بوده كه قدم‌هاي مؤثري در اين زمينه برداشته‌ايم و صندوق هنر را عملاً به خانه سينما، خانه تئاتر و خانه موسيقي واگذار كرديم.
 
صالحي اميري در پاسخ به اين پرسش كه در كابينه آينده حضور خواهد داشت يا نه، گفت: اين در حيطه اختيارات رئيس‌جمهوري است و همه ما تابع تصميمات ايشان هستيم. اما آنچه كه براي همه اعضاي كابينه مهم است موفقيت رئيس‌جمهور و دولت است و مهم‌ترين هدفي كه ما دنبال مي‌كنيم اين است كه بتوانيم مطالبات مردم را پاسخ دهيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار