کد خبر: 863954
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲
فصل جدید فردا با ۴ بازی آغاز می شود
هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی ازفردا با برگزاری ۴ مسابقه آغاز می‌شود که تیم ها دستخوش تغییرات زیادی شده اند.همه به امید کسب نتایج بهتر نسبت به فصل قبل پا به میدان می گذارند .در این بین دو تیم پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت که به تازگی به جمع لیگ برتری ها اضافه شده اند به امید بقا در لیگ ، میزبان حریفان خود خواهند بود هر چند که برخی تیم ها هم مثل نفت تهران که تا چند روز پیش با علی کریمی تمرینات خود را پیگیری می کرد حالا با حمید درخشان لیگ را شروع خواهد کرد تیمی که وضعیت اسف‌باری دارد و هنوز نمی‌دانیم مالکش کیست و چه کار می‌خواهد بکند.

سیاه‌جامگان  - ذوب‌آهن، ساعت ۲۰:۴۵

فردا در اولین مسابقه که به نوعی افتتاحیه لیگ هم محسوب می شود بازی بین دو تیم سیاه جامگان و ذوب آهن برگزار می شود.سیاه جامگان فصل گذشته که در وقت اضافه در لیگ برتر باقی ماند سعی دارد بر خلاف گذشته خود را در میانه جدول نگه دارد.مسئولین باشگاه هر چند توانستند چند بازیکن مورد نیاز تیم را جذب کنند اما به خوبی می دانند با وضعیتی که دارند اگر کاری انجام ندهند فصل خوبی پیش رو ندارند. در طرف مقابل ذوب آهن تیمی که امسال امیر قلعه نوعی را در اختیار گرفته اکنون کاملا آمده است تا رقابتهای خوبی را برگزار کند.بازی های تدارکاتی خوب و یارگیری مناسب و جذب قلعه نوعی همه و همه از مواردی است که باید این تیم را در کورس قهرمانی به حساب آورد. ذوب آهن فصل گذشته با مربیگیری حسینی با ۴۶ امتیاز در رده چهار قرار گرفته بود.

پرسپولیس فولاد، ساعت ۲۱

پرسپولیس تیمی که عنوان قهرمانی فصل ۱۶ را در اختیار دارد باید فردا برابر فولادی به میدان برود که دیگر نعیم سعداوی را روی نیمکت ندارد و تغییرات گشترده ای در تیم خود بوجود آورده است.پرسپولیس چند روز پیش با غلبه بر نفت توانست قهرمان سوپر جام شود در بازی فردا منشا و حسینی کاپیتان خود را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد. البته پرسپولیس در این فصل یکی از بهترین بازیکنانش را از دست داد .سروش رفیعی که در نیم فصل به پرسپولیس اضافه شده بود به الخور قطر رفت .بی شک خلا او در این فصل کاملا احساس خواهد شد. شاگردان برانکو با بازی که در سوپر جام انجام دادند مشخص شد بسیار آماده هستند و می توانند از الان قهرمانی دیگری را برای خود کسب کنند.

استقلال خوزستانتراکتورسازی، ساعت ۲۱

دیگر بازی فردا بین استقلال خوزستان و تراکتورسازی برگزار می شود. تیم استقلال خوزستان هم که در این فصل ویسی را دوباره در اختیار گرفته می خواهد قهرمانی دو فصل قبل را با این مربی تکرار کند.استقلال خوزستان در فصل قبل در رده هفتم قرار گرفت. در طرف دیگر تراکتورسازی که یحیی گل محمدی را در اختیار گرفت به خاطر محرومیت در نقل و انتقالات نتوانست بازیکنی را جذب کند و قطعا کار سختی با مدعیان خود دارد.باید دید گل محمدی و دستیارش مجتبی حسینی می تواند نتایج خوبی را به دست بیاورد.

نفت تهرانسپیدرود رشت، ساعت ۲۱

نفت تهران در حالی میزبان سپیدرود تازه وارد است که هنوز این بازی در هاله ای از ابهام است. چرا که شنیده می شود این تیم به خاطر بدهی امکان دارد از لیگ کنار گذاشته شود البته هنوز منیع خاصی این خبر را تایید یا تکذیبب نکرده است به هر حال آنچه مشخص است این که هر دو تیم به لحاظ مالی در وضعیت اسفناکی بسر می ببرند.علی کریمی که می خواست اولین تجربه مربیگیری اش را با نفت شروع کند خیلی زود از جلگه مربگیری کنار رفت و حمید درخشان جایگزین او در نفت شد.باید منتظر ماند و دید آیا جذب مهرهای قدیمی پرسپولیس و البته پا به سن گذشته میتواند نفت را در لیگ نگه دارد؟

 وحید صابری

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار