کد خبر: 863952
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
فرمانده قرارگاه سايبري قرارگاه خاتم‌الانبيا:
فرمانده قرارگاه سايبري قرارگاه مركزي خاتم‌الانبيا عنوان كرد كه احساس مي‌شود رژيم‌صهيونيستي داراي توانمندي‌هاي سايبري پنهاني است و با ايجاد امكاناتي در ايران سعي در ضربه زدن دارد.
فرمانده قرارگاه سايبري قرارگاه مركزي خاتم‌الانبيا عنوان كرد كه احساس مي‌شود رژيم‌صهيونيستي داراي توانمندي‌هاي سايبري پنهاني است و با ايجاد امكاناتي در ايران سعي در ضربه زدن دارد.
به گزارش روابط عمومي سازمان پدافند غيرعامل، سرلشكر مصطفي ايزدي فرمانده قرارگاه سايبري و تهديدات نوين قرارگاه مركزي خاتم‌الا‌نبيا با حضور در سازمان پدافند غير عامل كشور ضمن ديدار با معاونان سازمان و مسئولان قرارگاه پدافند سايبري كشور از نمايشگاه عملكرد و دستاوردهاي اختصاصي صنعت بومي قرارگاه پدافند سايبري بازديد كرد. بر اساس اين گزارش، سرلشكر ايزدي در اين بازديد در جريان فعاليت بخش‌هاي مختلف قرارگاه پدافند سايبري كشور قرار گرفت. سردار غلامرضا جلالي رئيس سازمان پدافند غير عامل كشور كه در اين بازديد، فرمانده قرارگاه سايبري و تهديدات نوين قرارگاه مركزي خاتم‌الا نبيا را همراهي مي‌كرد، ضمن معرفي قرارگاه پدافند سايبري كشور توضيحات لازم در خصوص سطوح محتوايي و كمي و كيفي قرارگاه و محصولات ارائه شده در اين نمايشگاه را ارائه داد.
سردار مصطفي ايزدي هم در جمع معاونان و سازمان و مسئولان قرارگاه پدافند سايبري ضمن گراميداشت ميلاد با سعادت حضرت معصومه(س)به گزارش‌هاي ارائه شده توسط سردار جلالي اشاره كرد و گفت: با بلند‌نظري‌هاي صورت گرفته در حوزه پدافند سايبري به رغم مشكلاتي كه وجود داشته است شاهد حركت‌هاي خوبي بوده‌ايم. وي به ديدار اخير خود با مقام معظم رهبري اشاره كرد و افزود: در اين ديدار معظم‌له فرمودند فضاي سايبري خيلي اهميت دارد و ببينيد سازمان‌ها و مجموعه‌ها چه كار مي‌كنند و خلأهايي كه در اين حوزه دارند اصلاح و تدبيري اتخاد شود و همچنين ايشان به ايجاد نوآوري‌ها در فضاي سايبري و راه‌اندازي شبكه اطلاعات ملي تأكيد كردند.
سرلشكر ايزدي خاطر نشان كرد: امروزه ما با فضاي پنجم نبرد مواجه هستيم كه سريع بودن و در هم تنيده بودن و عدم‌وابستگي به مكان و زمان، از ويژگي‌ها و مختصات خاص اين فضاست، لازم است بسيار هوشمندانه عمل شود تا غافلگير نشويم. وي افزود: بايد در بحث پدافند عامل و غيرعامل، ساز و كاري تهيه شود كه بتواند ايجاد مصونيت كند و باعث جلوگيري از حملات دشمن و خسارت شود. سرلشكر ايزدي با بيان اينكه احساس مي‌شود رژيم صهيونيستي داراي توانمندي‌هاي سايبري پنهاني است و با ايجاد امكاناتي در جمهوري اسلامي، سعي در ضربه زدن دارد، تأكيد كرد: با هوشمندي و اقتدار و بصيرت و سازوكارهاي خوبي كه در پدافند سايبري پيش‌بيني كرده‌ايد، بايد آمادگي مقابله تهديدات و پيش‌كنشگري را اعمال كنيم. فرمانده قرارگاه سايبري و تهديدات نوين قرارگاه مركزي خاتم‌الانبيا در ادامه گفت: در دفاع سايبري بايد به سه مقوله فيزيك و زيرساخت، شبكه ملي اطلاعات و فضاي شناختي توجه كرد، در فضاي شناختي جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده‌اند و بايد تمهيداتي اتخاذ شود كه با دشمن مقابله و به بيرون برانيم.
سرلشكر ايزدي ادامه داد: دشمن مي‌خواهد بين مردم كه پشتوانه اصلي نظام هستند و تحت ولايت رهبري قرار داشته و حركت مي‌كنند فاصله بيندازد كه خوشبختانه سازمان پدافند غيرعامل با يك نگاه جامع به اين موضوعات ورود پيدا كرده است.
وي در پايان افزود: ما قادر هستيم در حوزه‌هاي نيروهاي مسلح و در فضاي مربوط به سايبري و اطلاعاتي و همچنين تهديدات نويني كه در ابعاد ملي وجود دارد ساز و كارهايي به‌وجود آوريم كه باعث افزايش توان و مقابله با تهديدات جهاني شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار