کد خبر: 863928
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
مورینیو درباره علاقه به جذب گرت بیل صحبت نکرده و گفته درباره بازیکنان تیم‌های دیگر حرفی نمی‎زند. او همچنین از علاقه به جذب دو بازیکن دیگر خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد، به این سوال که آیا می‏‌خواهد گرت بیل را از رئال مادرید به خدمت بگیرد یا نه واکنش نشان داده است.

در روزهای نقل و انتقالات شایعات در اخبار بسیار زیاد هستند و در نتیجه خبرنگاران درباره صحت آن‎ها از مربیان یا خود بازیکنان می‎پرسند. نمونه‌‏اش سوال خبرنگاری از مورینیو بود که پرسید آیا بیل را برای تیمش می‏‌خواهد یا نه. حتی گفته می‏‌شد مورینیو بعد از دیدار دوستانه منچستریونایتد و رئال مادرید به بیل گفته نمی‏‌تواند او را بخرد چون او با این مربی صحبت نمی‎کند.

خبرنگاری از مورینیو پرسید با توجه به صحبتی که با بیل داشته می‎تواند تائید کند که یونایتد بازیکن ولزی را می‎خواهد یا نه و مورینیو در پاسخ گفت: از ترکیب تیمم راضی‎ام، اما دوست دارم دو بازیکن دیگر هم داشته باشم. یک هافبک که گزینه‎های بیشتری برای ارائه داشته باشد و تعادل را به تیم بیاورد، دیگری هم یک بازیکن تهاجمی که بتواند در کناره‎ها بازی کند و توان تهاجمی تیم را افزایش دهد.

او در ادامه گفت: من هرگز درباره بازیکنانی که متعلق به تیم‎های دیگر هستند صحبت نمی‎کنم. چون خودم دوست ندارم مربیان دیگر درباره بازیکنان من صحبت کنند. کار درستی نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار