کد خبر: 863925
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کسری باقرپور

در حالی که دوچرخه سواری ایران برای حضور در مسابقات پیست قهرمانی جوانان جهان سهمیه دارد اما بجای استفاده از این فرصت فعلا از اعزام رکابزنان جوان به این رقابتها خبری نیست.

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری سال گذشته بالاخره تصمیم گرفت در مسابقات جهانی جاده نمایندگانی را اعزام کند که محمد گنج خانلو توانست عنوان بیست و سومی را به دست آورد که نتیجه خوبی برای ایران بود. نتیجه گنج خانلو نشان داد که احتمال نتیجه نگرفتن نباید به مانعی برای اعزام نشدن رکابزنان به مسابقات جهانی تبدیل شود.

اکنون هم ایران در مسابقات پیست قهرمانی جوانان جهان که اول تا پنجم شهریور در ایتالیا برگزار می شود، سهمیه دارد و کسری باقر پور و امیر حسین جمشیدیان می توانند در این رقابتها رکاب بزنند اما از اعزام این رکابزنان به مسابقات خبری نیست.برخی کشورها آرزوی حضور در مسابقات جهانی را دارند اما چرا وقتی این فرصت برای رکابزنان جوان ایران فراهم است باید در اعزام آنها تردید کرد؟

 پشتوانه سازی تنها به معنی اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا  و کاپ های آسیایی نیست بلکه این رکابزنان جوان که بارها خود را در میادین مختلف نشان داده‌اند باید میدان های بزرگتری را ببینند تا شرایط حضورشان در دوره های بعدی المپیک فراهم شود. رکابزنی مانند امیر حسین جمشیدیان که موفق به گرفتن سکوهای آسیا شده  اکنون وقتش رسیده پا را  از آسیا فراتر بگذارد تا تجربه بیشتری را به دست آورد.

احتمال نتیجه نگرفتن نباید مانعی برای اعزام نشدن این پشتوانه ها باشد. فدراسیون دوچرخه سواری که به دنبال پشتوانه سازی است  و از آنجا که شانسی هم برای حضور  در المپیک نوجوانان 2018 ندارد،  انتظار می رود با کنار گذاشتن تردیدها ، به سادگی از کنار فرصتی که در اختیار رکابزنان ایران قرار می گیرد، نگذرد تا رکابزنان جوان ایران با کسب تجربه های بیشتر خود را برای حضور در رده بزرگسالان و گرفتن نتیجه در میدان هایی مانند المپیک که برایمان آرزو شده ، آماده کنند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار