کد خبر: 863913
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
والیبال امید

تیم ملی امید ایران موفق شد در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۱۷ با نتیجه‌ ۳ بر صفر تیم چین تایپه را شکست دهد و با سه پیروزی متوالی به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در ادامه نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا که با حضور ۱۶ تیم برتر آسیا در قالب چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود، تیم‌ ‌ملی زیر ۲۳ سال ایران موفق شد در سومین دیدار خود از دور گروهی با نتیجه‌ سه بر صفر تیم‌ ‌ملی چین تایپه را از پیش رو بردارد.

تیم‌ ‌ملی امید ایران با کسب سومین پیروزی متوالی خود مجموع امتیازاتش را به عدد ۹ رساند و به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه یافت.

تیم چین تایپه هم با شش امتیاز به عنوان تیم دوم به دور دوم راه یافت.

ست‌های این بازی با نتایج   ۲۵ – ۲۰ ، ۳۰ – ۲۸ و ۲۵ - ۲۱ به سود شاگردان خوآن سیچلو به پایان رسید.

تیم‌ ‌ملی والیبال امید ایران که بنا به تصمیم فدراسیون والیبال در مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا شرکت کرده است، در دیدارهای قبلی خود نیز سه بر صفر عراق و پاکستان را شکست داده بود.

در دیگر بازی گروه B تیم پاکستان موفق شد سه بر صفر تیم‌ ‌ملی والیبال عراق را شکست دهد. ست‌های این بازی با نتایج 26 – 24 ، ۲۵ - 17 ، 17 - 25 و 25 - 22 به سود پاکستان به پایان رسید.

در نخستین بازی صبح امروز (چهارشنبه) و از گروه A تیم قزاقستان موفق شد سه بر صفر تیم عربستان را شکست دهد. ست‌های این بازی با نتایج 25 – 13، 25 – 22 ، ۲۵ – 17 به سود قزاقستان به پایان رسید.

در گروه D تیم تایلند 3 بر یک هنگ کنگ را شکست داد. ست های این بازی با نتایج 23 - 25، 25 - 8، 25 - 19، 25 - 21 به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی‌های امروز تیم چین به مصاف استرالیا می‌رود و ژاپن رو در روی کره جنوبی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار