کد خبر: 863875
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
بالاخره نشست شورای عالی حج و زیارت روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های عضو و بعد از گذشت ۷۹۰ روز از آخرین جلسه برگزار شد.
فارس: نشست شورای عالی حج و زیارت ظهر روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های عضو برگزار و بر اولویت حفظ منافع زائران تاکید شد.

روز گذشته در نشست شورای عالی حج و زیارت ضمن تاکید بر این مطلب، اطلاع رسانی منابع و مصارف سازمان حج و زیارت با هدف شفاف سازی و تنویر افکار عمومی مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین در این جلسه به منظور بررسی بودجه اختصاصی زائران در سال 1395مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان برنامه و بودجه، بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تشکیل شود.

در این جلسه بودجه اختصاصی سازمان حج و زیارت در سال 1396 نیز تصویب و مقرر شد معادل هزینه پیش بینی شده برای پرداخت به هواپیمایی‌های عربستان سعودی به شرکت ایران ایر پرداخت شود.

اطلاع رسانی درباره اقدامات حج 1396 با محوریت بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به صورت مستمر از دیگر مصوبات این نشست بود.

آخرین جلسه شورای عالی حج 790 روز پیش به ریاست اسحاق جهانگیری در 29 اردیبهشت 1394 برگزار شده بود.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار