کد خبر: 863806
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
مدير شبكه راديويي ايران در نشست رسانه‌اي جشنواره فرهنگي هنري مردم و راديو:
مدير شبكه راديويي ايران با اشاره به اينكه برگزاري جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو در راستاي تعامل بيشتر با مخاطبان صورت مي‌گيرد روي عدم استخدام نيروهاي جديد در اين سازمان تأكيد كرد.
ایزد مهرآفرین
 
به گزارش «جوان»، نشست رسانه‌اي نخستين جشنواره فرهنگي هنري مردم و راديو در ساختمان شهداي راديو سازمان صدا و سيما برگزار شد. بهنام احمدپور با بيان اينكه برگزاري اين جشنواره به پشتوانه سابقه برگزاري جشنواره‌هاي ديگر راديو مانند راديو جوان است، گفت: تجربه‌هاي جشنواره‌هاي گذشته باعث شد ما براي يك تجربه جديد در راديو سراسري برنامه‌ريزي كنيم و اميدوار هستيم نتايج قابل قبولي براي مخاطبين داشته باشد. وي يكي از اهداف اين جشنواره را احياي مخاطب دانست و گفت: در سال‌هاي اخير موفقيت رسانه‌ ملي به دليل اين بوده است كه سهم بزرگي را به مخاطبينش داده‌اند. البته راديو به صورت ارتباط نامه‌اي و پس از آن به صورت تلفني و ديگر فضاهاي ارتباطي با مخاطبين تعامل برقرار كرده و در اين جشنواره فرصت را به مخاطب مي‌دهد كه به صورت حرفه‌اي يا غيرحرفه‌اي تجربه راديو را دنبال كند. احمدپور با اشاره به تأكيدات مقام معظم رهبري در مورد اقتدار ملي و اقتصاد مقاومتي ابراز اميدواري كرد در اين جشنواره به بعضي از مطالبات رهبري تا حد امكان پاسخ گفته شود.
 
احمدپور با تأكيد بر اينكه در شرايط فعلي سازمان در هيچ حوزه‌اي جذب نيرو نخواهيم داشت و سياست‌هاي صدا و سيما براي ساماندهي نيروهاي گذشته است در مورد برگزيدگان اين جشنواره گفت: يكي از اهداف ما در اين جشنواره شناسايي استعدادها است و تا به حال فرصت ديده شدن برايشان مهيا نبوده است. البته ما نمي‌توانيم برگزيدگان را در رسانه ملي استخدام كنيم ولي قطعاً با استعدادهاي برتر بيرون از سازمان و به صورت پروژه‌اي كار خواهيم كرد تا از توانمندي‌هايشان استفاده كنيم. وي راه گسترش فضاهاي مجازي و تحت تأثير قراردادن رسانه‌هاي سنتي را همگامي و هم‌افزايي با اين افراد دانست كه مي‌تواند موجب بقاي رسانه‌ها شود. احمدپور با بيان اينكه در 15 سال گذشته مخاطبان راديو تغيير چنداني نكردند و همواره در رنج 28 تا 30 درصد بوده‌اند، مزيت نسبي راديو را كه براي استفاده از آن احتياجي به تمركز نيست، عاملي دانست كه جايگاه اين رسانه را همواره حفظ خواهد كرد. وي پيش‌بيني كرد كه در آينده با توجه به اينكه امروزه هر كسي مي‌تواند يك رسانه باشد راديو ديگر جذب نيرويي نخواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار