کد خبر: 863779
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
رحیم زهیوی

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی‌های هفته‌های اول قابل پیش بینی نیست و در دیدار پرسپولیس و فولاد هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد.

رهیم زهیوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار هفته اول فولاد مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در این که بازی بسیار سختی در هفته اول پیش رو داریم تردیدی نیست. پرسپولیس قهرمان فصل گذشته و یک مدعی جدی برای قهرمانی این فصل است و در دیدار سوپرجام هم نشان داد که از آمادگی و هماهنگی خوبی بهره می‌برد. این که ما باید در اولین هفته سخت ترین بازی خود را انجام دهیم هم خوب است و هم بد، اما من آن را به فال نیک می‌گیرم.

وی در خصوص نتیجه احتمالی این بازی گفت: در هفته‌های نخست هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست و در همین دیدار پرسپولیس و فولاد هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد. 

مهاجم تیم فولاد بیان داشت: همه بازیکنان دوست دارند مقابل استقلال و پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشند و به این تیم‌ها گل بزنند. من بعنوان مهاجم تیم فولاد در وهله نخست همه تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام می‌دهم اما در کنار آن برای گل زدن به پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارم و همه تلاشم را می‌کنم. برای من خیلی خوب است که کارم را در لیگ با گل زدن آن هم به پرسپولیس آغاز کنم.

زهیوی در خصوص پیوستن به فولاد خاطرنشان ساخت: به جز فولاد از بسیاری از چند تیم‌ خوب لیگ برتری دیگر هم پیشنهاد داشتم. حتی از لیگ قطر هم پیشنهاد داشتم. اما در بین همه این پیشنهادات فولاد را انتخاب کردم و برای این انتخاب دلایل خودم را داشتم. اول این که اینجا استان خودم است و من در استانم راحت هستم. در اهواز مشکلی ندارم و سال‌ها در فوتبال اهواز حضور داشتم و با جغرافیای فوتبال اهواز کاملا آشنا هستم. ضمن این که حضور پورموسوی هم یکی از دلایل مهمی بود که من این انتخاب را انجام دادم. از پورموسوی شناخت کامل دارم و ایشان هم از نوع فوتبال و توانایی‌های من شناخت کامل دارد. با هم راحت کار می کنیم و در کنار هم راحت هستیم.

بازیکن تیم فولاد خوزستان در ادامه بیا داشت: مربیان فولاد قصد داشتند دو سه گزینه دیگر را هم جذب کنند که بهرحال این امر میسر نشد. اما با همین داشته های فعلی مان به لیگ می‌آییم تا از حیثیت نام فولاد و فوتبال خوزستان دفاع کنیم. فعلا دو سه بازیکن خوب ما مثل شیرزادی و زلیکانی مصدوم هستند و قطعا با اضافه شدن این نفرات قدرت تیم فولاد نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. هدف اصلی ما هم در مسابقات این فصل ارائه فوتبالی زیبا و تهاجمی و کسب نتایجی در خور شان تیم فولاد است. ضمن این که نیم نگاهی هم به رده‌های بالای جدول داریم. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار