کد خبر: 863770
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
رقابت بین‌المللی تکواندو جام فجر مردان در ساری

اولین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندوی جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، به منظور افزایش مخاطبین و مشارکت بیشتر رسانه‌ها در به تصویر کشیدن ورزش تکواندو، فدراسیون جهانی این رشته تصمیم گرفت تا مسابقات "گرند اِسلم" را در تقویم رویدادهای خود قرار دهد.
این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندوی جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.
قهرمان المپیک ریو 2016، 2 طلایی مسابقات قهرمانی جهان (به علت وجود 8 وزن جهانی)، دارنده مدال طلای فینال گرندپری 2017، نفرات اول 3 مرحله گرند پری 2017، قهرمان فینال گرندپری 2016، یک سهمیه برای کشور میزبان و 3 ورزشکاری که از دیگر رشته های رزمی و از طریق تورنمنت انتخابی پیش از گرندپری براساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندو به جمع نفرات فوق اضافه خواهند شد، جواز حضور در این مسابقات را دارند.
در صورتی که یک ورزشکار در دو دوره گرندپری موفق به کسب مدال طلا شده باشد، بر اساس رنکینگ المپیکی، تکواندوکار دیگری که در رده بندی در میان 8 هوگوپوش برتر است برای حضور در مسابقات "گرند اِسلم" معرفی خواهد شد.
در مجموع 12 ورزشکار در این مسابقات شرکت خواهند کرد، این رویداد از اواخر سال 2017 به میزبانی شهر "ووشی" چین آغاز می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار