کد خبر: 863768
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
سید علی آقازاده

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان امسال تمامی پروژه‌های ورزشی ملی با پیشرفت‌ فیزیکی ۸۰ درصد تامین‌ اعتبار می‌شوند.

به گزارش ایسنا، علی آقازاده‌ سوم مرداد ماه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تمام پروژه‌ ورزشی ملی با ۸۰ درصد پیشرفت‌ فیزیکی تا پایان امسال تأمین‌ اعتبار می‌شوند.
وی افزود: سهم چهارمحال و بختیاری از بودجه تبصره 36 حدود 100میلیارد ریال بود که تاکنون 40 میلیارد ریال آن جذب شده است و 60 میلیارد ریال باقی مانده نیز تا پایان مردادماه امسال جذب می شود.
معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: عملکرد وزارتخانه‌ در تمامی استان‌ها به جز چهارمحال و بختیاری در تبصره ۳۶ حدود ۹۹ درصد است.
آقازاده با اشاره به اجرای پنج پروژه ورزشی با 11 میلیارد ریال اعتبار در استان گفت: روند پیشرفت فیزیکی تعدادی از طرح‌های نیمه تمام دارای توجیه اقتصادی باید به سرعت پیش روند.
وی تصریح کرد: پیست بین المللی تارتان بروجن به عنوان یکی از طرحهای ملی دارای افزون بر90 درصد پیشرفت فیزیکی است که با احداث جاده دسترسی از سوی وزارت راه و شهرسازی، این طرح با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان در ادامه اظهار کرد: چنانچه مشکلات جاده‌ پروژه پیست بین المللی تارتان بروجن مرتفع شود شرکت گاز نیز می‌تواند عملیات‌گازرسانی را انجام‌ دهد .
وی انعقاد قرارداد جدید با پیمانکاران برای اجرای ‌ پروژه‌های سنددار را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: همواره باید اقدامات لازم در این خصوص توسط مسئولین انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار