کد خبر: 863766
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
گونسالو ایگواین معتقد است هرکس باید جایی باشد که در آن خوشحال است و او نمی‎تواند پائولو دیبالا را برای ماندن در یوونتوس مجبور کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گونسالو ایگواین، هم‎تیمی و هموطن پائولو دیبالا در تیم فوتبال یوونتوس امیدوار است او به پیشنهاد بارسلونا پیشنهاد منفی داده و بماند، اما گفته نمی‎تواند اسلحه روی سر دیبالا بگذارد و او را مجبور کند.

ایگواین در گفتگو با گاتزتا گفت: دیبالا در سن حساسی است. من وقتی ۱۹ ساله بودم به رئال مادرید رفتم و تا ۲۵ سالگی در آن تیم بودم. ما من برای مدتی طولانی در یک باشگاه مهم بودم. همه دوست دارند در کنار بازیکنان بزرگ بازی کنند و من نمی‎توانم تفنگ روی سر او بگذارم . همه باید کاری را بکنند که خوشحالشان می‎کند، البته همه ما دوست داریم او در این تیم بماند.

ایگواین همچنین گفت: اگر بخواهد بماند تنها انگیزه‎اش بردن لیگ قهرمانان نیست و باید مشتاق بردن هفتمین اسکودتوی پشت سر هم و چهارمین کوپا ایتالیا پشت سر هم باشد. اگر بتوانیم آن جام خاص را بالای سر ببریم که شرایط بهتر هم خواهد بود.

ملی‎پوش آرژانتینی درباره دیبالا گفت: او دو سال است که در یووه است و اینجا تداوم دارد. جوان است، اینجا بسیار خوشحال است و باشگاه و هواداران عاشق او هستند. یووه کمک خوبی هم کرده تا او رشد کند. مطمئنا پائولو می‎داند بهترین تصمیم برای او چیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار