کد خبر: 863740
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
نمایش «صبح یه روز لعنتی» به کارگردانی حسن باستانی سوم مرداد با حضور گلاب آدینه و دیگر هنرمندان آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی گروه، اجراهای نمایش «صبح یه روز لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی از روز سه شنبه، سوم مرداد ماه، در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر با حضور گلاب آدینه و دیگر هنرمندان تئاتر و سینما آغاز می شود. «صبح یه روز لعنتی» که یک درام ضد جنگ و در مورد تقسیمات مرزی بین کشورهاست و نزاع چند نفر بر سر حق مالکیت یک توالت را به نمایش در می آورد.
در این نمایش 60 دقیقه ای که هر شب، ساعت 20:30 به روی صحنه می رود، بازیگرانی همچون: رویا افشار، لیلا برخورداری، مارال فرجاد، حمیدرضا فلاحی، پژمان عبدی، احمد صمیمی ایفای نقش می کنند. از دیگر عوامل این نمایش می توان به؛ مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سامان پورسلیمانی،  گروه کارگردانی: مژگان حسینی و نیلوفر فاطمی،  طراح صحنه: میثم نویریان،  طراح لباس: فرنوش فرجندی،  دستیار طراح‌صحنه: نیلوفرفاطمی و محمد علیزاده،  عکاسان: ماندانا عضد آزاد و پریسا صالحی، مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه ای: امیر پارسائیان‌مهر و  تبلیغات: گروه تئاتر مارکت  اشاره کرد.
علاقه مندان به تهیه بلیت می توانند به صفحه فروش این نمایش در سایت تیوال به آدرس  www.tiwall.com/theater/sobheyeruzelanati  مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار