کد خبر: 863718
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
سعیدی کیا به اهدا اسناد علوی توسط بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ٤٠ هزار سند به ارزش ٦٠٠ میلیارد تومان به مردم مناطق محروم واگذار شده که ٩٩ درصد آن هبه از سوی مقام معظم رهبری بوده است.
مشرق: به نقل از پایگاه خبری بنیادمستضعفان،  محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان در جمع معاونان، مدیران و پرسنل ستاد بنیاد مستضعفان گفت: این نهاد در بخش‌های خدمات حمایتی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، توانمندسازی و اشتغال پایدار با تمام توان به کار خود ادامه خواهد داد.
 
 محمد سعیدی کیا با تاکید بر فعالیت جدی تر این نهاد اظهار داشت: همه باید دست در دست هم تلاش کنیم تا این نهاد انقلابی به معنای واقعی کلمه بنیادی برای مستضعفان باشد.
 
وی که به مناسبت آغاز چهارمین سال انتصاب خود از سوی رهبر معظم انقلاب به ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سخن می‌گفت با بیان اینکه هر سال تلاش می‌کنیم بیش از پیش به اهداف عالیه بنیاد نزدیکتر شویم، اظهار داشت: ٤٣ درصد از سود شرکت های تحت پوشش این نهاد در سال جاری صرف محرومیت زدایی می‌شود.
 
سعیدی کیا در ادامه به اهدا اسناد علوی توسط بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ٤٠ هزار سند به ارزش ٦٠٠ میلیارد تومان به مردم مناطق محروم واگذار شده که ٩٩ درصد آن هبه از سوی مقام معظم رهبری بوده است.
 
 سعیدی کیا با اشاره به شعار امسال که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، تاکید کرد: کلیه اقدامات اقتصادی و اجتماعی بنیاد با سرلوحه قرار دادن این شعار و راهبرد کلی عملیاتی می‌شود و تلاش گروه بنیاد باید تحقق حداکثری این شعار در کلیه موسسات و شرکت‌های تابعه باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار