کد خبر: 863668
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر حتی یک درصد دنبال کارهای سلبی نسیت زیرا اگر کار فرهنگی انجام دهیم در امور فرهنگی و بانکی موفق‌تر هستیم.

به گزارش جوان در کردستان، محمود الله‌مرادی در سومین جلسه مشترک امر به معروف و نهی از منکر بانک‌ها و بیمه‌های استان کردستان که در سالن جلسات بانک ملی برگزار شد، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر حتی یک درصد دنبال کارهای سلبی نسیت زیرا اگر کار فرهنگی انجام دهیم در امور فرهنگی و بانکی موفق‌تر هستیم.

وی افزود: هر کسی در جایگاهی که خدمت می کند قابل احترام است زیرا این عومل مانند یک زنجیر هستند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر دنبال مچ‌گیری نیست و اگر مشکلی باشد به مدیران مربوطه اعلام می کنیم و در صورت قبول نکردن مدیر به دستگاه های مربوطه اعلام خواهیم کرد.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: در شورای امر به معروف مطرح شد که کسانی که برای شورا انتخاب می کنیم خودشان آمر به معروف باشند و اینگونه نباشد که از هرکسی که خوششان آمد تقدیر کنند و از هرکس که خوششان نیامد به او انگ بزنند.

وی ادامه داد: تعدادی از بانک ها و بیمه‌ها هنوز شوراهای خود را فعال نکرده اند و این بعد از گذشت دو سال تاسف دارد ولی بانک ها و بیمه‌هایی داریم که بسیار همکاری می کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ارتباط با عدم توجه به ماه مبارک رمضان در برخی ادارات، اظهار داشت: در جاهایی محرمانه برخورد کردیم که تذکر داده شود.

وی افزود: وضعیت پوشش در بانک ها رضایت‌بخش نیست چه در حجاب و چه درعفاف و تا حد اماکن تفکیک جنسیتی صورت بگیرد.

الله‌مرادی گفت: برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر از اول مهرماه برابر با اول ماه مهر و محرم شروع می ‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: ستاد امر به معروف دنبال کار فرهنگی است و دستگاه‌ها باید در این امر ستاد را یاری کنند.

الله‌مرادی در پایان خاطرنشان کرد: امر به معروف متعلق به همه مردم است ولذا شماها شریک ستاد باشید و ستاد را در این راه کمک کنید تا جامعه‌ای بهتر و اقتصادی پویاتر داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر