کد خبر: 863657
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
ارتش سوریه و نیروهای عشایر این کشور در ریف رقه موفق شدند چندین منطقه را آزاد و داعش را در شهر معدان محاصره کنند که آخرین مرکز این گروه تروریستی در ریف شرقی رقه است.
فارس: یگانهای ارتش سوریه و نیروهای عشایر این کشور پس از تسلط بر بخش جنوبی «بادیه الشام» موفق شدند کنترل بیشتر ارتفاعات «جبل البشری» که در موازات رود فرات قرار دارد را به دست گیرند.

روزنامه الوطن سوریه گزارش داد، نیروهای عشایری که در کنار ارتش میجنگند موفق شدند وارد روستای «شنان» در حد فاصل « العکیرشی و معدان» واقع د رجاده رقه-دیرالزور شوند.

نیروهای سوری همچنین موفق شدند روستای «الدلحه» را آزاد و شهر «معدان» را از صبح روز گذشته محاصره کنند تا داعش از این شهر خارج شود؛ شهری که آخرین مرکز داعش در ریف شرقی رقه است.

جنگنده های سوری در ریف شرقی رقه به ویژه «معدان، زور شمر و الخمیسیة» مواضع داعش را هدف قرار میدهند تا اینکه پس از آزادسازی معدان، از سمت غرب راه به سمت دیرالزور باز باشد.

منابع عشایری درباره احتمال درگیری با نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به «قسد» گفتند: نیروهای عشایر قصد درگیری با نیروهای قسد را ندارند مگر اینکه آنها مانع پیشروی ارتش و نیروهای عشایری شوند که در صدد سیطره بر همه مناطقی است که در جنوب رود فرات واقع شده است.

نیروهای سوری همچنین روز گذشته موفق شدند در منطقه «السبخاوی» روستای «السلام علیکم» و چند ارتفاع را در مناطق اطراف جنوب شرق شهر رقه آزاد کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار