کد خبر: 863641
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
با حضور دکتر لاریجانی؛
مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالگرد ارتحال علامه شیخ محمد تقی بهلول گنابادی، رهبر قیام گوهرشاد با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید غیرتمند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، گفت: مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالگرد ارتحال حاج شیخ محمد تقی بهلول گنابادی، رهبر قیام گوهرشاد با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

 وی افزود: این مراسم از ساعت 17 روز پنج‌شنبه پنجم مردادماه با حضور جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم در مرقد این عالم ربانی واقع در حاشیه محور مواصلاتی گناباد ـ مشهد آغاز می‌شود.

 حجت‌الاسلام غیرتمند با اشاره به آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: در این مراسم علاوه بر یادبود علامه بهلول گنابادی، پنجم ذی‌القعده، مصادف با روز تکریم و بزرگداشت بقاع متبرکه نیز گرامی داشته خواهد شد.

 یادآور می‌شود، شیخ محمدتقی بهلول گنابادی که به فرموده رهبر معظم انقلاب:«یکی از شگفتی‌های روزگار ما بود.» در سال 1279 شمسی در روستای بیلَند، از توابع شهرستان گناباد پا به عرصه حیات گذاشت و عصر روز جمعه، هفتم مرداد 1384 در 105 سالگی دار فانی را وداع گفت و پیکر آن مرحوم پس از تشییع در شهرهای تهران و مشهد، در زادگاهش، گناباد تشییع و به خاک سپرده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار