کد خبر: 863615
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
خوشحالي وزير بهداشت از حذف‌شدن بخش انتقادي 20:30
تشكر وزير بهداشت از صداوسيما براي تعطيل كردن يك بخش خبري و در خواست وي براي جلوگيري از راه‌اندازي برنامه‌اي مشابه، بار ديگر نقد ناپذیری دولت و زياده‌خواهي اعضاي كابينه از صداوسيما به تصوير كشيد.
کابینه نبین و نپرس و نگو!محمد صادقي
 
تشكر وزير بهداشت از صداوسيما براي تعطيل كردن يك بخش خبري و در خواست وي براي جلوگيري از راه‌اندازي برنامه‌اي مشابه، بار ديگر نقد ناپذیری دولت و زياده‌خواهي اعضاي كابينه از صداوسيما به تصوير كشيد.
دكتر قاضي‌زاده هاشمي، وزير بهداشت در برنامه «نگاه يك» كه از شبكه اول سيما پخش مي‌شود، با تشكر از صداوسيما گفت: از اينكه بخش حاشيه‌هاي پزشكي برنامه 20:30  را جمع كردند تشكر مي‌كنم!
 
قاضي‌زاده هاشمي «حاشيه پزشكي» را كه از بخش خبري 20:30 پخش مي‌شد، به سياه‌نمايي متهم كرد و از صداوسيما خواست تا جلوي راه‌اندازي برنامه مشابه را نيز بگيرد ولي تأكيد كرد: اين طور نباشد كه بگوييم از در برو بيرون دوباره از پنجره بيايد داخل! وي در واكنش به سخنان مجري برنامه درباره انتقاد كردن نيز گفت: انتقاد بكنيد اما سياه‌نمايي نكنيد.
وزير بهداشت زماني از برنامه ثريا انتقاد و آن برنامه را نيز به سياه‌نمايي متهم كرده بود كه به فاصله كمي از پخش آن برنامه بود كه پخش منظم برنامه ثريا دچار نوسان شد و اين برنامه ماه‌ها از پخش تلويزيون دور بود. رويكرد انتقادي دولت و به‌خصوص وزير بهداشت فشار و تخطئه كردن برنامه‌هاي انتقادي تلويزيون آنقدر سهمگين بود كه علي عسكري، رئيس سازمان صداوسيما در ديدار از معاونت سياسي و بخش‌هاي خبري تلويزيون شروع به خود انتقادي از بخش‌هاي خبري و به خصوص اخبار 20:30 مي‌كند.
 
گويا مديران سازمان بعد از حملات همه‌جانبه دولتي‌ها براي خاموش كردن برنامه‌هاي انتقادي، به اين باور رسيده‌اند كه اصلاً نبايد از دولت انتقاد كرد! جالب اينجا است كه هرچقدر رسانه ملي در برابر دولت عقب‌نشيني كرده، توقعات و زياده‌خواهي‌هاي دولت بيشتر شده است. اكنون كار به جايي رسيده كه وزير بهداشت نمي‌تواند خوشحالي‌اش را از تعطيلي برنامه‌اي كه بخشي از معضلات بي‌شمار حوزه بهداشت و درمان را به تصوير مي‌كشد، پنهان كند. تعطيلي بخش حاشيه‌هاي پزشكي 20:30 به معناي بستن چشم بر مشكلاتي مانند زير‌ميزي گرفتن پزشكان، كمبودهاي پزشكي، عدم رسيدگي درست به بيماران و امثالهم است؛ چيزي كه بيننده‌هاي تلويزيون از رسانه ملي توقع دارند نمايش داده شود اما وزير بهداشت براي سرپوش گذاشتن بر مشكلاتي كه وي مسئول پاسخگويي به آن است، كاري مي‌كند كه صداوسيما قيد برنامه‌هاي ديدني‌اش را بزند و آنها را تعطيل كند. قاضي‌زاده‌هاشمي حتي به تعطيلي برنامه رضايت نداده و  مي‌خواهد جلوي توليد برنامه مشابه را بگیرد! با اين حد از استبداد دولتي چطور مي‌شود از آزادي صحبت كرد كه جزو شعار‌هاي اساسي رئيس دولت در زمان انتخابات بوده است؟!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
مسئولین صدا وسیما " اگر برای حفظ پست خود تن به چنین درخواست های غیر متعارف وزیر بهداشت داده اید " باید تاسف خورد
در واقع صدا وسیما " در مسیر تفکر وزیر بهداشتی حرکت می کند
که اعتقاد به داستان : خودگوئی وخود خندی "عجب مرد هنرمندی :
حرکت می کنید" این روند بسیار بد وخودخواهانه ست"نباید چنین
شود.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
«دولتی شدن» ضایعه بسیار دردناک و غم‌انگیزی است که بر سر دستگاههای دولتی بطور سریالی و یکی از پس دیگری در حال وقوع است!! مجلس، دیوان محاسبات، کمیسیون امنیت ملی مجلس، شورای عالی امنیت ملی! مرکز آمار، صدا و سیما و در آینده‌ای نزدیک شهرداری و.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار