کد خبر: 863603
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
رئيس مركز توسعه تجارت الكترونيك با بيان اينكه براي ايجاد عدالت در اجراي معاملات دولتي در سراسر كشور سامانه تداركات راه‌اندازي شده گفت: تأمين‌كنندگان مي‌توانند در دورافتاده‌ترين نقاط كشور در مناقصات و مزايده‌هاي دولتي شركت كنند.
صادق‌زاده، رئيس مركز توسعه تجارت الكترونيكي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه سامانه جامع تجارت الكترونيكي اعتماد و سامانه تداركات دولت از جمله سامانه‌هاي راه‌اندازي شده در وزارت صنعت هستند، گفت: سامانه تداركات الكترونيكي فقط معاملات مربوط به دولت را پوشش نداده و ساير دستگاه‌هاي بخش حقوقي نيز بايد معاملات خود را از طريق اين سامانه انجام دهند.
وي با بيان اينكه در سال 92، 48 هزار ميليارد تومان معامله دولتي صورت گرفته است و پيش‌بيني مي‌شود در صورت تحقق كامل بودجه 96، 200 هزار ميليارد تومان معامله دولتي صورت گيرد، گفت: اگر دولت نظارت كافي را بر اين معاملات نداشته باشد نمي‌توان جلوي فساد و رانت را در اجراي معاملات دولتي گرفت. رئيس مركز توسعه تجارت الكترونيكي با بيان اينكه براي ايجاد عدالت در اجراي معاملات دولتي در سراسر كشور سامانه تداركات راه‌اندازي شده گفت: تأمين‌كنندگان مي‌توانند در دورافتاده‌ترين نقاط كشور در مناقصات و مزايده‌هاي دولتي شركت كنند.
به گفته صادق‌زاده تمامي معاملات اعم از خريد، مناقصه و مزايده در سامانه «ستاد» انجام مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار