کد خبر: 863598
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
جانشين فرمانده انتظامي كشور از استقرار پليس در تمام گمركات كشور خبر داد.
سردار اسكندر مؤمني در بازديد از تازه‌ترين كشفيات پليس در حوزه مبارزه با قاچاق كالا در نشست خبري افزود: نحوه بررسي استقرار دائمي پليس در مبادي رسمي و گمركات كشور از اولويت‌هاي امسال پليس در كشور است.
وي با اشاره به نامگذاري امسال گفت: پيشگيري و بازدارندگي از ورود كالاي قاچاق به كشور و مقابله و برخورد با باندهاي بزرگ قاچاق كالا از اولويت‌هايي نيروي انتظامي است.
سردار مؤمني گفت: عمده كشفيات كالاهاي قاچاق توسط نيروي انتظامي از مبادي رسمي وارد كشور شده‌اند.
وي افزود: برنامه كوتاه‌مدت همكاري گمرك استقرار در مبادي رسمي واردات و صادرات كشور و بازدارندگي و نظارت است.
جانشين فرمانده انتظامي كشور گفت: پليس مقابله و برخورد با باندهاي بزرگ را مثل گذشته با تمركز بر فعاليت‌هاي اطلاعاتي در دستور كار دارد تا از ورود كالاهاي قاچاق به كشور جلوگيري كند.
سردار مؤمني افزود: در سه ماهه نخست امسال كشفيات كالاي قاچاق توسط نيروي انتظامي نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۲ درصد افزايش داشته است.  جانشين فرمانده انتظامي كشور افزود: شفافيت اطلاعات و قوانين، ايجاد فرصت‌هاي برابر، ايجاد تسهيلات لازم براي تجارت قانوني، مكانيزه‌كردن همه فرايندهاي واردات و افزايش بازدارندگي براي قاچاقچيان بايد از مهم‌ترين اقدامات دولت براي تجارت در كشور باشد.
سردار مؤمني با اشاره به اينكه از ابتداي سال نيز بيش از ۱۵۱ ميليارد تومان كالاهاي قاچاق در استان هرمزگان كشف شد، گفت: در دو روز گذشته نيز ۱۲ كانتينر كالاي قاچاق به ارزش ۵ ميليارد تومان در هرمزگان كشف شد كه عمده كالاهاي كشف‌شده پارچه بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار