کد خبر: 863595
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
هوشياري پسر نوجواني كه مشغول بازي كنار گاوداري بود، سبب شد تا مأموران پليس عاملان حمله مرگبار به محل را بازداشت كنند. متهمان كه سه مرد جوان هستند اقرار كرده‌اند صاحب گاوداري ونگهبان را با ضربات تبر به قتل رسانده‌اند كه به زودي محاكمه مي‌شوند.
به گزارش خبرنگار ما، دهم مهرماه سال 95، مردي مأموران پليس تهران را از قتل دو مرد جوان در يكي از گاوداري‌هاي حاشيه شهر باخبر كرد. او گفت: خانه ما نزديك گاوداري است و با صاحب آن كه مردي به نام مرتضي است دوست بودم. روز گذشته متوجه شدم كه گاوها به صورت مشكوكي بي‌قراري مي‌كنند و صدايشان بلند است. به ماجرا مشكوك شدم و راهي گاوداري شدم. هر چه در زدم كسي در را باز نكرد و صداي گاوها هم مدام بلند‌تر شد. ماجرا را با يكي از اهالي كه در حال عبور بود در ميان گذاشتم. او از در بالا رفت و لحظاتي بعد وحشت زده برگشت. گفت كه مرتضي و نگهبان گاوداري كشته شده‌اند. بررسي‌هاي پليس هم نشان داد كه مرتضي و نگهبان با ضربات تبر به قتل رسيده‌اند.
 
بعد از انتقال اجساد به پزشكي قانوني كارآگاهان دست به تحقيق زدند و مشخص شد از چند روز قبل عده‌اي براي خريدگاوها به محل رفت و آمد داشته‌اند. در جريان تحقيقات ميداني پسر نوجواني كه از اهالي محل بود سرنخ را به دست پليس داد. او گفت: چند روز پيش با دوستانم نزديك گاوداري فوتبال بازي مي‌كرديم كه يك پاترول سفيد با سه سرنشين به گاوداري رفتند و يك گاو خريدند. غروب همان روز دوباره آنها را ديدم كه در اطراف گاوداري پرسه مي‌زدند. بعد از اين توضيحات مأموران با بررسي دوربين‌هاي مداربسته، صاحب پاترول را كه حامد نام داشت بازداشت كردند. او در جريان تحقيقات به قتل صاحب گاوداري و نگهبان با همدستي دو نفر از دوستانش به نام‌هاي نادر و عليرضا اعتراف كرد. متهم در شرح ماجرا گفت: مرتضي 35 رأس گاو داشت.
 
وقتي متوجه شديم قصد فروش آنها را دارد وسوسه شديم و با دوستانم نقشه سرقت آنها را كشيديم. قرار شد براي پياده‌كردن نقشه‌مان به بهانه مشتري به گاوداري برويم.
روز حادثه با مقتول قرار گذاشتيم و يكي از گاوهايش را دزديديم اما متوجه سرقت نشد. عصر همان روز همراه نادر و عليرضا دوباره به آنجا رفتيم و منتظر شديم تا فرصت مناسبي پيش بيايد تا بقيه گاوها را سرقت كنيم. نادر مقابل در كشيك مي‌داد و من و عليرضا وارد گاوداري شديم. قرار بود با وانت گاوها را به تهران ببريم كه نگهبان متوجه شد. من با تبر و عليرضا با كلنگي كه همراهمان بود به مرتضي و نگهبان حمله كرديم. از آنجائيكه سر و صداي زيادي به پا شد، ترسيديم و پا به فرار گذاشتيم.
بعد از اقرارهاي متهم همدستان او نيز بازداشت شدند. آنها نيز به جرمشان اقرار كردند و پرونده بعد از صدور كيفرخواست و درخواست قصاص از سوي اولياي دم به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. متهمان به زودي پاي ميز محاكمه قرار خواهند گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار