کد خبر: 863533
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم اجراي طرح کرامت در 325 نقطه حاشيه‌نشين کشور بر لزوم همکاري و اجراي پروژه‌هاي مشترک با ساير دستگاه‌هاي خدمت‌رسان تأکيد کرد.
به گزارش فارس، سردار علي فضلي، جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم آغاز اجراي طرح کرامت در 325 نقطه حاشيه‌نشين کشور با اشاره به لزوم رسيدگي به مناطق حاشيه‌نشين گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازي براي کمک به محلات آسيب‌ديده از نظر اجتماعي و ديگر مسائل اقدامات خوبي را انجام داده‌اند و ما نيز در سپاه‌هاي استاني براي کمک به دستگاه‌هاي مسئول که وظيفه خدمت‌رساني به مردم را دارند، وارد عمل شده‌ايم.
وي با بيان اينکه خروجي اين هماهنگي‌ها افق روشني را براي يکدلي در خدمت‌رساني به مردم در مقابل ديدگان ما قرار خواهد داد، اظهار داشت: اميدواريم خروجي اين هماهنگي‌ها مورد رضايت خداوند متعال، امام زمان و مردم عزيز ما قرار گيرد.
سردار فضلي در تشريح همکاري‌هاي مشترک اين سازمان با وزارت راه و شهرسازي گفت: با تفاهمنامه‌اي که بين وزارت راه و شهرسازي و سازمان بسيج ايجاد شده‌، اميدواريم خروجي آن مقداري از تألمات و دغدغه‌هاي مردم ما در مناطق حاشيه‌نشين را رفع کند.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: ‌در قالب طرح کرامت و با همکاري برادرانمان در سازمان مبارزه با مواد مخدر در دو شهر فلاورجان در استان اصفهان و ملاير در استان مرکزي با کمک بسيج و سپاه طرح‌هايي را براي مبارزه با اين پديده شوم در دستور کار قرار داديم.
وي ادامه داد: همچنين در 325 محله در 167 شهرستان مکان‌هايي شناسايي شده که بر اساس گزارش عزيزانمان در اين نقاط قرار است اقدامات عمراني، بهسازي و فرهنگي در آنجا آغاز شود.
سردار فضلي ضمن قدرداني از همکاري وزارت کشور در زمينه اجراي طرح‌هاي مشترک، گفت: اين وزارتخانه در حوزه تعامل با بسيج به ويژه در هفت استان کشور همکاري و اقدامات بسيار خوبي را انجام دادند.
وي در پايان خاطرنشان کرد: با کمک همه دستگاه‌ها و در قالب کارگروهي چندجانبه اميدواريم با عنايت خداوند توفيق اجراي طرح‌هايي را پيدا کنيم که خروجي آن لبخند رضايت را بر لب مردم بنشاند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
اگر قوانین انحصارات و دخالت های سازمان های گوناگون در امور تجاری وتولیدی لغو نشود . همچنان شاهد فعالیت های سازمان های گوناگون در امور تجاری و تولیدی خواهیم بود . البته هر روز به یک اسم و شکل جدید.در نتیجه ملت کنار گذاشته شده فقر وبی کاری دامن گیر کشور می شود . چون دندان طمع وحرص کسب ثروت پایانی ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
تقویت بسیج اصناف گامی بلند در راستای اقتصاد مقاومتی به شهادت تاریخ درحساس ترین شرایط این اصناف وبازاریان بودهاند که چه قبل از انقلاب وچه در دورانجنگ تحمیلی درتمامی عرصه یارو یاور صدیق مردم بودهاند لذا شایسته است دربرنامه های ابلاغی وروزملی اصنااف باروز بسیج اصناف یکی شوند تابتوان دراین برهه با اقتدتر تمامی بازار حضور داشت اول تیر روز ملی اصنا چهارم شهریور سال روز شهادت حاج مهدی عراق روز بسیج اصناف است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار